sweet skriver:
mange tak det er sødt af dig
jo fik jo afvide at jeg havde den der tarmsygdom og så satte de mig på medicin for at hjælpe den lille spire fordi de mente jeg havde tabt de andre gange pga den og ikke havde fået behandling for den ved de andre graviditeter... men nu må de virkelig undersøge alle de andre muligheder for det er ved at være hårdt for os at miste så mange gange.. men tror det er min krop for manden har et barn i forvejen...
Ja det skal da i hvert fald undersøges helt til bunds, og så må de lige tage sig sammen, og få det undersøgt hurtigere. Det kan ikke passe det skal tage så lang tid.
Jeg kan godt forstå du havde det sværere med det den her gang, for du havde jo set hjerteblink. Jeg tror at når man først ser det, så bliver det hele mere virkeligt, og så knytter man sig også mere til det. Jeg tror det er derfor det er ekstra hårdt for dig denne her gang.
Men nu må de altså prøve at finde grunden til alle dine aborter, så du kan blive den mor du gerne vil være. Jeg er sikker på at du bliver en skøn mor.....du kæmper for at få et barn, og når det engang sker (for jo det gør det), så vil det være et kæmpe ønskebarn. Du fortjener at blive mor....det gør alle. Kan godt forstå du er opgivende lige nu....det er jo klart når du har mistet så mange gange. Men hvis du kan klare det rent psykisk, så synes jeg du skal kæmpe for det. Som sagt jeg har jo den tante, hvor det lykkes hende at få 2 børn. Der skulle 6 spontane aborter til, før den ældste af hendes børn blev til noget.....og 2. gang endnu flere aborter, ja der er faktisk 8 år mellem hendes børn. Det tog 6 år at få lavet nummer 2. Hun havde så også sagt da hun blev gravid med den sidste, at hvis det blev til en spontan abort, så ville de ikke mere, så ville de bare nyde den dreng de havde fået. Jeg tror hun har oplevet 20-25 spontane aborter. Man skal godt nok være stærk, for at kunne klare det.
Jeg synes det er så uretfærdigt, at der er nogen der skal kæmpe så meget for det. Hvorfor skal det være så svært for nogen? Øv 
Holder i så pause nu med at forsøge, indtil det hele er blevet undersøgt til bunds?
Anmeld