den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.362 visninger
92 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

sweet

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Frk.S

Det er jeg ked af at høre! 

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

ville ikke lige lure uden at skrive

Og ja det skal nok blive din tur

lige en  herfra

Anmeld

21. marts 2011

twinboys

sweet skriver:

det gør mig ked af det at det ikke ville lykkes denne gang... Jeg sender dig et varnt knus og håber snart en lille spire vil vokse sig stor og stærk inde i dig...

Majbritt

Anmeld

21. marts 2011

sweet

LenaJohansen skriver:

ville ikke lige lure uden at skrive

Og ja det skal nok blive din tur

lige en  herfra

begynder desværre at tvivle på at jeg nogensinde får lov... taget i betragtning af det her var 6 gang..

Anmeld

21. marts 2011

sweet

twinboys skriver:

det gør mig ked af det at det ikke ville lykkes denne gang... Jeg sender dig et varnt knus og håber snart en lille spire vil vokse sig stor og stærk inde i dig...

Majbritt

ville øsnke jeg havde været over de 12 uger nu så der var stor chance for jeg snart fik en lille bebs

Anmeld

21. marts 2011

liwsmor

sweet skriver:

du få lige et kram af mig

Anmeld

21. marts 2011

sweet

liwsmor skriver:

du få lige et kram af mig

tak

Anmeld

21. marts 2011

twinboys

sweet skriver:

ville øsnke jeg havde været over de 12 uger nu så der var stor chance for jeg snart fik en lille bebs

Kan godt følge dig... krydser for at der snart viser sig en lille spire

Anmeld

21. marts 2011

Happiness

Ej hvor er livet bare ikke fair engang imellem! Det er ufatteligt at I skal igennem det endnu engang.

Håber i kommer igennem det, og snart er gravid igenm, med en spirre som bare vokser derudaf!

Knus og tanker herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.