Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt kan snart ikke mere...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jeg ked af at høre!
sweet skriver: var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt kan snart ikke mere...
ville ikke lige lure uden at skrive
Og ja det skal nok blive din tur
lige en herfra
det gør mig ked af det at det ikke ville lykkes denne gang... Jeg sender dig et varnt knus og håber snart en lille spire vil vokse sig stor og stærk inde i dig...
Majbritt
LenaJohansen skriver: ville ikke lige lure uden at skrive Og ja det skal nok blive din tur lige en herfra
begynder desværre at tvivle på at jeg nogensinde får lov... taget i betragtning af det her var 6 gang..
twinboys skriver: det gør mig ked af det at det ikke ville lykkes denne gang... Jeg sender dig et varnt knus og håber snart en lille spire vil vokse sig stor og stærk inde i dig... Majbritt
ville øsnke jeg havde været over de 12 uger nu så der var stor chance for jeg snart fik en lille bebs
du få lige et kram af mig
liwsmor skriver: du få lige et kram af mig
tak
sweet skriver: ville øsnke jeg havde været over de 12 uger nu så der var stor chance for jeg snart fik en lille bebs
Kan godt følge dig... krydser for at der snart viser sig en lille spire
Ej hvor er livet bare ikke fair engang imellem! Det er ufatteligt at I skal igennem det endnu engang.
Håber i kommer igennem det, og snart er gravid igenm, med en spirre som bare vokser derudaf!
Knus og tanker herfra!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128