den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

CamillaValby

Ville ikke gå uden at smide dig en lille besked og et kæmpe

Jeg ved desværre hvad du går igennem. Jeg sender dig en masse tanker. Og håber og for at det vil lykkes for jer MEGET snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Carina1977

sweet skriver:

lige nu kan jeg bare ikke forholde mig til at det er død der inde.. bløder jo ikke eller noget...

Åhh det var jo akkurat det samme der skete for mig.....jeg havde heller ikke blødt eller noget.

Jeg føler virkelig med dig.....6 gange er altså også mange gange

Jeg håber i har mod på at forsøge igen, selvom man godt kan føle at det hele virker håbløst lige nu. Min tante havde også rigtig mange problemer....hun kunne nemt blive gravid, men mistede dem altid omkring uge 6-8, men hun fik på trods af det 2 børn ud af det. Jeg håber det samme sker for dig  

Anmeld

21. marts 2011

birthee

Du skal have et stort knus fra mig!!! Er virkelig ked af at høre det ikke gik denne gang heller...

Anmeld

21. marts 2011

sweet

Carina1977 skriver:

Åhh det var jo akkurat det samme der skete for mig.....jeg havde heller ikke blødt eller noget.

Jeg føler virkelig med dig.....6 gange er altså også mange gange

Jeg håber i har mod på at forsøge igen, selvom man godt kan føle at det hele virker håbløst lige nu. Min tante havde også rigtig mange problemer....hun kunne nemt blive gravid, men mistede dem altid omkring uge 6-8, men hun fik på trods af det 2 børn ud af det. Jeg håber det samme sker for dig  

mange tak vi har valgt at kæmpe videre, men nu havde alle kægerne denne gang givet os så meget håb, så det har ramt lidt hårdere denne gang end jeg havde regnet med det ville hvis det gik galt.. tror også bare det er værre denne gang fordi vi havde set hjerteslag da jeg var i uge 6+4 så havde virkelig håbet at denne scanning at der stadigvæk var hjerteslag... og så bare det at hun sagde hun ville sige det ikke var mere end et par dage siden at hjerte nok var holdt med at slå... håber virkelig de vil lave en udskrabning på mig i morgen, for syntes ikke det er rart at vide det er død der inde... fandt de ud af hvorfor det var gået galt med dig?

Anmeld

21. marts 2011

Zibi_84

Hold kæft hvor må det være DYBT frustrerende!!! Kan slet ikke sætte mig ind i, hvor ondt det må gøre! Det er da DYBT uretfærdigt!!!!! Selvom det er svært at tro efter så mange gange, så vil det selvfølgelig lykkes! Føler med jer!

Anmeld

21. marts 2011

Carina1977

sweet skriver:

mange tak vi har valgt at kæmpe videre, men nu havde alle kægerne denne gang givet os så meget håb, så det har ramt lidt hårdere denne gang end jeg havde regnet med det ville hvis det gik galt.. tror også bare det er værre denne gang fordi vi havde set hjerteslag da jeg var i uge 6+4 så havde virkelig håbet at denne scanning at der stadigvæk var hjerteslag... og så bare det at hun sagde hun ville sige det ikke var mere end et par dage siden at hjerte nok var holdt med at slå... håber virkelig de vil lave en udskrabning på mig i morgen, for syntes ikke det er rart at vide det er død der inde... fandt de ud af hvorfor det var gået galt med dig?

Nej jeg fik ikke at vide, hvad der var galt. Jeg har så heller ikke haft så mange som dig...kun 2 SA´er og 1 MA, men det er over en lang årrække, og ikke bare indenfor de sidste par år.

Jeg håber for dig at du kan få den udskrabning. Jeg fik selv en udskrabning. Her var fostret dødt i omkring 6. uge, men jeg fandt først ud af det, da jeg skulle have været i 10. uge.

Jeg tror bare jeg har været rigtig uheldig....jeg tror ikke der er noget fysisk galt med mig, selvom jeg har mistet 3 gange. Første gang jeg var gravid, fik jeg jo min søn....så jeg ved jo jeg kan. Lige nu er mine planer så blevet lagt på hylden. Jeg har ingen kæreste længere, og har egentlig valgt at tage det lidt stille og roligt med det. Så må jeg se om det bliver til flere børn her....ellers vil jeg prise mig lykkelig med ham jeg fik lov til at få.

Jeg håber at de ved en udskrabning, kan se hvad der er gået galt ved dig. 6 gange er rigtig mange....alt for mange gange. Det må have været rigtig hårdt for dig. Var det ikke noget med at du havde fået konstateret en tarmsygdom? Er det måske den, der er skyld i det? Jeg håber i hvert fald at de får undersøgt det her til bunds, og at der måske findes en forklaring på, hvorfor det er gået galt så mange gange, og om der er noget, der kan gøres.

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du skulle få brug for det. Men uanset hvad, så ønsker jeg dig alt det bedste, og jeg håber virkelig at det ender lykkeligt næste gang.....alt andet ville da være uretfærdigt.

Anmeld

21. marts 2011

Kløver

Ved ingen ord kan gøre det op for tabet, men i får en kæmpe krammer alligevel

Sikker på det nok skal lykkedes

Anmeld

21. marts 2011

Thereseh

Æv, det er jeg ked af at høre. Stort knus fra mig til dig 

Anmeld

21. marts 2011

metski83

Årh hvor er jeg ked af at høre det

Kan de ikke gøre noget for dig, og undersøge årsagen, så de kan hjælpe dig, så det ikke sker igen ?

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, syntes det er så synd for dig

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Sødeste - Det er jeg fandme ked af at høre.... 

Har tænkt på dig HELE dagen... 

For fanden, det er sq da snart JERES tur til at få en baby.... 

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige, end at jeg er rigtig ked af det på Jeres vejne.... 

For fanden vi to skal altså ud og have en hygge middag sammen, når jeg engang bliver bedre.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.