den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er jeg rigtig ked, at hører og du får en kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

mathildemb

Du får et trøstekram herfra. Det er bare så hård en besked at få. Men tro på at det nok skal lykkes for jer

Anmeld

22. marts 2011

sweet

mathildemb skriver:

Du får et trøstekram herfra. Det er bare så hård en besked at få. Men tro på at det nok skal lykkes for jer

det håber jeg da det gør, men lige pt syntes jeg det hele ser umuligt ud for os..

Anmeld

22. marts 2011

Sof

Det er bare så hamrende uretfærdigt og jeg havde så inderligt håbet at det var jeres tur til at få en lille bebs og ventet at du kom over de 12 uger så du kunne få lov til at slappe af og nyde det og så sker det her! Synes bare ikke det kan passe 

Du ved hvor jeg er hvis du har brug for det og hvor er jeg ked af at jeg ikke så din besked før i dag, har mega dårlig samvittighed lige nu

Nogen gange er verden godt nok latterligt skruet sammen, øv altså

Anmeld

22. marts 2011

Ditte<3

Stort herfra ! Krydser fingre for at det snart lykkes for jer 

Anmeld

22. marts 2011

Filippa & Liva

Det gør mig ufattelig ondt, sender dig masser af varme tanker og kram..

Anmeld

22. marts 2011

Mor1012

Knus til dig smukke !!!! kæmp videre !!!! det skal nok blive jeres tur

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sof skriver:

Det er bare så hamrende uretfærdigt og jeg havde så inderligt håbet at det var jeres tur til at få en lille bebs og ventet at du kom over de 12 uger så du kunne få lov til at slappe af og nyde det og så sker det her! Synes bare ikke det kan passe 

Du ved hvor jeg er hvis du har brug for det og hvor er jeg ked af at jeg ikke så din besked før i dag, har mega dårlig samvittighed lige nu

Nogen gange er verden godt nok latterligt skruet sammen, øv altså

takker søde... tror bare jeg er lidt lost i dag... har næsten ikke sovet i nat, og vil bare gerne op til den samtale så jeg kan få tid til den udskrabning...

Anmeld

22. marts 2011

Sof

sweet skriver:

takker søde... tror bare jeg er lidt lost i dag... har næsten ikke sovet i nat, og vil bare gerne op til den samtale så jeg kan få tid til den udskrabning...

Kan sagtens forstå dig og kan uden tvivl også huske det tydeligt og klart, det er den værste følelse i verden og det er pisse uretfærdigt at I har skulle igennem det så mange gange.

Håber I får nogle ordenlige svar denne gang så de kan finde ud af hvad pokker det er der går galt

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sof skriver:

Kan sagtens forstå dig og kan uden tvivl også huske det tydeligt og klart, det er den værste følelse i verden og det er pisse uretfærdigt at I har skulle igennem det så mange gange.

Håber I får nogle ordenlige svar denne gang så de kan finde ud af hvad pokker det er der går galt

vil sige at i dag har jeg en meget rasende følelse i kroppen, så i dag til samtale for de uden tvivl min mening om hvordan det er at gå med disse oplevelser og hvor dårligt det er at de ikke satte os igang med udredning allerede da vi mistede 3 gang som de sagde vi havde krav på... og for det andet kunne de for allerede 10 år siden havde hørt på hvad jeg sagde da jeg blev ved med at sige der var noget i vejen med min mave... hvis de havde hørt på mig skulle jeg ikke have kæmpet så mange år med min vægt og gå i den tro at det var mig der var noget i vejen med.. plus at jeg kunne være kommet i behandling dengang i stedet for alt det som det har nået at skade i min tarm, plus at jeg nok allerede ved første graviditet havde været i medicinsk behandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.