den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

sweet

Zibi_84 skriver:

Hold kæft hvor må det være DYBT frustrerende!!! Kan slet ikke sætte mig ind i, hvor ondt det må gøre! Det er da DYBT uretfærdigt!!!!! Selvom det er svært at tro efter så mange gange, så vil det selvfølgelig lykkes! Føler med jer!

ja lige nu har jeg svært ved at tro på noget som helst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

sweet

Carina1977 skriver:

Nej jeg fik ikke at vide, hvad der var galt. Jeg har så heller ikke haft så mange som dig...kun 2 SA´er og 1 MA, men det er over en lang årrække, og ikke bare indenfor de sidste par år.

Jeg håber for dig at du kan få den udskrabning. Jeg fik selv en udskrabning. Her var fostret dødt i omkring 6. uge, men jeg fandt først ud af det, da jeg skulle have været i 10. uge.

Jeg tror bare jeg har været rigtig uheldig....jeg tror ikke der er noget fysisk galt med mig, selvom jeg har mistet 3 gange. Første gang jeg var gravid, fik jeg jo min søn....så jeg ved jo jeg kan. Lige nu er mine planer så blevet lagt på hylden. Jeg har ingen kæreste længere, og har egentlig valgt at tage det lidt stille og roligt med det. Så må jeg se om det bliver til flere børn her....ellers vil jeg prise mig lykkelig med ham jeg fik lov til at få.

Jeg håber at de ved en udskrabning, kan se hvad der er gået galt ved dig. 6 gange er rigtig mange....alt for mange gange. Det må have været rigtig hårdt for dig. Var det ikke noget med at du havde fået konstateret en tarmsygdom? Er det måske den, der er skyld i det? Jeg håber i hvert fald at de får undersøgt det her til bunds, og at der måske findes en forklaring på, hvorfor det er gået galt så mange gange, og om der er noget, der kan gøres.

Du er altid velkommen til at skrive til mig, hvis du skulle få brug for det. Men uanset hvad, så ønsker jeg dig alt det bedste, og jeg håber virkelig at det ender lykkeligt næste gang.....alt andet ville da være uretfærdigt.

mange tak det er sødt af dig  jo fik jo afvide at jeg havde den der tarmsygdom og så satte de mig på medicin for at hjælpe den lille spire fordi de mente jeg havde tabt de andre gange pga den og ikke havde fået behandling for den ved de andre graviditeter... men nu må de virkelig undersøge alle de andre muligheder for det er ved at være hårdt for os at miste så mange gange.. men tror det er min krop for manden har et barn i forvejen...

Anmeld

21. marts 2011

NinaE

Årh nej hvor trist ... føler med dig 

Anmeld

21. marts 2011

Laura.

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Åh nej dog.. Nu kender jeg dig ikke men det behøver jeg nu heller ikke for at fortælle, at jeg er rigtig ked af det på jeres vejne. Hvor er det bare uretfærdigt at det er sket igen.

Jeg håber virkelig at det vil lykkes for jer og at 7. gang er lykkens gang for jer, og selvfølgelig at i får en masse støtte...

Anmeld

21. marts 2011

JustAnotherName

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Det gør mig ondt på Dine/Jeres vegne 

Anmeld

21. marts 2011

sweet

MoarJ skriver:

Sødeste - Det er jeg fandme ked af at høre.... 

Har tænkt på dig HELE dagen... 

For fanden, det er sq da snart JERES tur til at få en baby.... 

Jeg aner ikke hvad jeg skal sige, end at jeg er rigtig ked af det på Jeres vejne.... 

For fanden vi to skal altså ud og have en hygge middag sammen, når jeg engang bliver bedre.... 

mange tak det var sødt af dig  alle de andre gange har jeg været så stærk når det gik galt, men denne gang kan jeg ikke stoppe tåre eller noget som helst... plejer at sige til mig selv det nok skal gå og at det nok skal lykkedes, men denne gang tror jeg desværre ikke så meget på det...

Anmeld

21. marts 2011

sweet

Dk_lady skriver:

Åh nej dog.. Nu kender jeg dig ikke men det behøver jeg nu heller ikke for at fortælle, at jeg er rigtig ked af det på jeres vejne. Hvor er det bare uretfærdigt at det er sket igen.

Jeg håber virkelig at det vil lykkes for jer og at 7. gang er lykkens gang for jer, og selvfølgelig at i får en masse støtte...

selvom jeg gerne vil tro på det lykkedes kan jeg bare ikke rigtig se nogen ende på det..

Anmeld

21. marts 2011

tinasmor

sweet skriver:

lige nu syntes vi at håbet om et barn ligger meget langt væk... har ikke tænkt mig at give op nu, men nu banker jeg i bordet og siger at systemet må få fingeren ud af røven og få sat gang i de sidste prøver... skal på sygehuset i morgen til samtale og der kræver jeg en udskrabning så de kan tjekke fosteret... de sagde hun nemlig de kunne da vi var til gen test.... og syntes det er for dårligt de ikke fik lettet røven da jeg tabte 3 som de sagde de ville... jeg syntes vi har taget kampen op og været toldmodig...

Helt enig, der er fandme for dårligt.

Og jeg er også enig med dig at udskrabning er vejen frem også når du er så langt henne. Lad dem ikke give din en pille.

De kan sikkert også bruge obduktionen til deres prøver.

Ej hvor har jeg bare ondt af dig.

Anmeld

21. marts 2011

sweet

tinasmor skriver:

Helt enig, der er fandme for dårligt.

Og jeg er også enig med dig at udskrabning er vejen frem også når du er så langt henne. Lad dem ikke give din en pille.

De kan sikkert også bruge obduktionen til deres prøver.

Ej hvor har jeg bare ondt af dig.

de skal bare give mig en udskrabning... den første gang jeg var gravid begyndte jeg at bløde i uge 9 og fosteret var død i uge 6 men det gjode pisse ondt da det skulle ud... og jeg skal for det første ikke vente til at jeg engang begynder at bløde og for det andet skal jeg slet ikke have noget ud der er større end det sidst... det var det væreste jeg havde oplevet...

Anmeld

21. marts 2011

Fenja09

Hvor gør det mig ondt at høre! Er sikker på, at det også nok skal blive din/jeres tur til at få drømmen om en guldklump opfyldt. Forstår dog godt, hvis du mister modet engang imellem - men det skal nok lykkedes!  for jer.

Sender en masse  tanker og

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.