den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

til dig det har du da vidst brug for.

det er jeg godt nok ked af at høre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Lulle25

Åh det er jeg ked af håber snart din drøm går i opfyldelse

Knus Louise

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Lulle25 skriver:

Åh det er jeg ked af håber snart din drøm går i opfyldelse

Knus Louise

mange tak

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Astasmor skriver:

til dig det har du da vidst brug for.

det er jeg godt nok ked af at høre.

mange tak

Anmeld

22. marts 2011

MortilCilas

Hej. Det lyder forfærdeligt og bliver helt trist på dine vejne!
Men kom til at tænke på min brors kæreste, som også abortered hele tiden. Hun kom til nogle undersøgelser og de fandt ud af at hun har en slags sygdom, der gør at hendes krop tror at graviditeten er en sygdom, og derfor bekæmper det. Jeg synes du burde blive undersøgt også. Og den form for sygdom hun har, kan man få piller for. Jeg føler med dig. Og jeg tror på at det nok skal lykkeds

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Cilas skriver:

Hej. Det lyder forfærdeligt og bliver helt trist på dine vejne!
Men kom til at tænke på min brors kæreste, som også abortered hele tiden. Hun kom til nogle undersøgelser og de fandt ud af at hun har en slags sygdom, der gør at hendes krop tror at graviditeten er en sygdom, og derfor bekæmper det. Jeg synes du burde blive undersøgt også. Og den form for sygdom hun har, kan man få piller for. Jeg føler med dig. Og jeg tror på at det nok skal lykkeds

smiler mange tak for din søde tanke  jeg har det der hedder morbus crohn en kroniske betændelse i tyndtarmen.. og de mener indtil videre det er den der er skyld i alle de gange jeg har tabt.. eller ihvertfald den kan være årsagen.. er også igang med udredning på klinisk genetisk for kromosomfejl...

Anmeld

22. marts 2011

Sof

sweet skriver:

vil sige at i dag har jeg en meget rasende følelse i kroppen, så i dag til samtale for de uden tvivl min mening om hvordan det er at gå med disse oplevelser og hvor dårligt det er at de ikke satte os igang med udredning allerede da vi mistede 3 gang som de sagde vi havde krav på... og for det andet kunne de for allerede 10 år siden havde hørt på hvad jeg sagde da jeg blev ved med at sige der var noget i vejen med min mave... hvis de havde hørt på mig skulle jeg ikke have kæmpet så mange år med min vægt og gå i den tro at det var mig der var noget i vejen med.. plus at jeg kunne være kommet i behandling dengang i stedet for alt det som det har nået at skade i min tarm, plus at jeg nok allerede ved første graviditet havde været i medicinsk behandling...

Kan uden tvivl godt forstå dig, det er bare heller ikke i orden og man skal virkelig bange hårdt i bordet til tider. Jeg gik også med 2 cyster i over 1 år fordi ingen tog det seriøst da jeg fortalte om mine smerter og at der var noget galt, men jeg var jo kun 16, så hvad vidste jeg dog om det.... Ja, åbenbart mere end de gjorde! Man skal godt nok ikke feje folk af der mener der er noget galt, for der er som regel noget galt, måske ikke altid det forventede, men noget galt er der med de fleste der føler sådan.

Anmeld

22. marts 2011

patella

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Puha, det gør mig rigtig ondt at høre.. 6. gang, din stakkel... har man nogle gisninger om hvad der går galt? Håber på det bedste for dig!

Anmeld

22. marts 2011

sweet

Sof skriver:

Kan uden tvivl godt forstå dig, det er bare heller ikke i orden og man skal virkelig bange hårdt i bordet til tider. Jeg gik også med 2 cyster i over 1 år fordi ingen tog det seriøst da jeg fortalte om mine smerter og at der var noget galt, men jeg var jo kun 16, så hvad vidste jeg dog om det.... Ja, åbenbart mere end de gjorde! Man skal godt nok ikke feje folk af der mener der er noget galt, for der er som regel noget galt, måske ikke altid det forventede, men noget galt er der med de fleste der føler sådan.

ja nemlig... men i en periode her det sidste år begyndte jeg sku at gå og tænke om det var mig der var noget i vejen med, altså inde i min hjerne siden de ikke kunne finde noget galt udover hård mave som de sagde... gik sku og tænkte er jeg hypokonder eller hva... og bare tanken om at systemet ikke har taget mig alvorligt og ladet mig gå i den tro det bare var mig selv der fandt på symptomerne...

Anmeld

22. marts 2011

sweet

patella skriver:

Puha, det gør mig rigtig ondt at høre.. 6. gang, din stakkel... har man nogle gisninger om hvad der går galt? Håber på det bedste for dig!

de er ikke helt sikkere endnu men de mener at min sygdom morbus crohns kan have noget med det at gøre.. men de er ikke sikker endnu.. men er også i gang med udredning på klinisk genetisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.