sweet skriver:
vil sige at i dag har jeg en meget rasende følelse i kroppen, så i dag til samtale for de uden tvivl min mening om hvordan det er at gå med disse oplevelser og hvor dårligt det er at de ikke satte os igang med udredning allerede da vi mistede 3 gang som de sagde vi havde krav på... og for det andet kunne de for allerede 10 år siden havde hørt på hvad jeg sagde da jeg blev ved med at sige der var noget i vejen med min mave... hvis de havde hørt på mig skulle jeg ikke have kæmpet så mange år med min vægt og gå i den tro at det var mig der var noget i vejen med.. plus at jeg kunne være kommet i behandling dengang i stedet for alt det som det har nået at skade i min tarm, plus at jeg nok allerede ved første graviditet havde været i medicinsk behandling...
Kan uden tvivl godt forstå dig, det er bare heller ikke i orden og man skal virkelig bange hårdt i bordet til tider. Jeg gik også med 2 cyster i over 1 år fordi ingen tog det seriøst da jeg fortalte om mine smerter og at der var noget galt, men jeg var jo kun 16, så hvad vidste jeg dog om det.... Ja, åbenbart mere end de gjorde! Man skal godt nok ikke feje folk af der mener der er noget galt, for der er som regel noget galt, måske ikke altid det forventede, men noget galt er der med de fleste der føler sådan.
Anmeld