den lille spire var død

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

twinny

Du får lige en  herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Kay

sikke noget lort.... ja rent ud sagt... føler med dig

Anmeld

21. marts 2011

sweet

lige nu syntes vi at håbet om et barn ligger meget langt væk... har ikke tænkt mig at give op nu, men nu banker jeg i bordet og siger at systemet må få fingeren ud af røven og få sat gang i de sidste prøver... skal på sygehuset i morgen til samtale og der kræver jeg en udskrabning så de kan tjekke fosteret... de sagde hun nemlig de kunne da vi var til gen test.... og syntes det er for dårligt de ikke fik lettet røven da jeg tabte 3 som de sagde de ville... jeg syntes vi har taget kampen op og været toldmodig...

Anmeld

21. marts 2011

dorthemus

Det gør mig meget ondt

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Åhr...hvor er jeg ked af at høre det.
Ord er så fattige, så jeg nøjes blot med at give dig et trøsteknus og mange kærlige tanker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. marts 2011

132319

sweet skriver:

var til en betalt scanning i dag.. var 8+4 og hun kunne se at fosteret havde en fin størrelse..men desværre var der ingen hjertslag.. hun mente den er død her en af dagene op til scanning... 6. gang var ikke lykkens gang.. mon jeg nogen sinde får min drøm opfyldt  kan snart ikke mere...

Åhh nej, det er jeg ked af at høre 

Anmeld

21. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

sweet skriver:

Er jeg virkelig ked af at høre, livet er uretfærdeligt nogle gange.....

Pas på hinanden....

Anmeld

21. marts 2011

Rebecca55

sweet skriver:

Puha, sidder med en kæmpe klump i halsen og tårene presser på, hvor er det synd for jer...

Ved ikke hvad jeg kan skrive af trøstende ord, , men sender de varmeste tanker til jer.

Anmeld

21. marts 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det gør mig virkelig ondt at høre

Anmeld

21. marts 2011

sweet

takker for allle de søde ord det varmer....

lige nu er det bare mærkeligt at have set en lille spire der havde den rigtige størrelse og det hele og så vide hjertet ikke slår mere og det er dødt det der er inde i en... forstår ikke hvorfor min krop ikke vil lade dem leve... hader min krop for at have gjort det endnu engang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.