Hold NU kæft hvor er jeg træt af USERIØSE købere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

BABYSOFIE

Pia. skriver:

Nu får jeg da lidt dårlig samvittighed og håber ikke det er mig - vel - Vores aftale var lidt anderledes pga. min indlæggelse ikk...

Knus Pia, som da bliver lidt nervøs nu om det er mig du mener...

nej søde det er det ik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Pia.

BABYSOFIE skriver:

nej søde det er det ik.

åååå tak... Blev helt nervøs... For jeg har jo nemlig ventet et par uger, men kun grundet sygdom - og var meget sikker på vi havde en aftale...

Puha... Vil helst ikke stå som dårlig betaler eller en der ikke melder tilbage nemlig...

Anmeld

24. marts 2011

LinLin

Perl skriver:

Jeg kan mere blive irriteret over at når man så har sagt hvad man vil have for det.. så svare de ikke! så det ender altid med jeg skriver et brev til dem flere gange til de til sidst svare.. for der måske er en anden som siger de vil købe i stedet....

Enig! - SÅ irriterende!

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

MHK skriver:

Jeg har også oplevet det et par gange. Pudsigt nok er der altid opstået problemer som hospitalsindlæggelser osv. Jeg siger IKKE at folk lyver men synes det er ret bemærkelseværdigt at det er sket for 3 brugere uafhængigt af hinanden på ganske kort tid 

En anden hørte jeg bare intet fra igen, efter at have givet hende kontooplysninger 

Jeg har selv en enkelt gang aftalt en handel som gik i vasken, super surt og ærgerligt for sælgeren men jeg havde simpelthen ikke råd alligevel og det skrev jeg til hende MED det samme, jeg ignorerede hende ikke bare, som mange herinde gør!  Senere købte jeg noget andet tøj af hende 

Jeg er også SÅ træt af folk der spørger ind til en pris, får et svar og så ikke svarer tilbage!  Det mindste man kan gøre, er da at skrive at man ikke er interesseret alligevel 

Når det nu er sagt, så har jeg heldigvis oplevet mange gode handler herinde, både som køber og sælger 

Det er nemlig rigtig trælst

Anmeld

24. marts 2011

bullerbassen

Oplever desværre også ofte , folk henvender sig på annoncer.

Og når man har svaret med evt eller andet , tjaa så høre man ikke mere.

Har ofte taget ekstra billede, hvis der er spurgt ind til avren og så er det SKI så trælst folk ikke gider bruge 2 sek på at svare ja tak eller nej tak.

Oplever heldigvis mest positive handler , men har p.t lige nu en dårlig handel ( som køber ) som forhåbenlig snart er afsluttet.

Anmeld

24. marts 2011

qp

BABYSOFIE skriver:

ja jeg er også træt af useriøse køber og dårlige betaler.

hvor længe skal man give personer der siger de vil købe og man har udvækslet konto nr og hvor de siger pengene bliver overført i løbet af nogle dage, men har venter 1-2 uger, hvor jeg har holdt varen tilbage.

og der er også en der har modtaget en vare men jeg har ikke fået pengene endnu, og personen svare ikke når jeg skriver til vedkommende, hvad gør man ved det?

Jeg ville vente en uge med bankoverførselen og derefter sætte tingene til salg igen og skrive en pb til vedkommende om, at salget er annuleret fra din side.

Og .... well, lad vær med og send pakker afsted til folk der ikke har betalt - det er desværre ikke alle man kan regne med

Anmeld

24. marts 2011

klmf

twinboys skriver:

ja det er bare så ærgeligt...

Hej Majbritt

Synes da bare du skal sige, at du bestiller til dem, der betaler forud - så brænder du ikke inde med noget.

Synes det er så ærgerligt at det skal ødelægges for alle...

Anmeld

25. marts 2011

twinboys

lotchen skriver:

Hej Majbritt

Synes da bare du skal sige, at du bestiller til dem, der betaler forud - så brænder du ikke inde med noget.

Synes det er så ærgerligt at det skal ødelægges for alle...

Det plejer folk også at gøre men ak jeg var bare for sød at afl. det til hende da hun var i min by og vente med betaling...

Anmeld

25. marts 2011

klmf

twinboys skriver:

Det plejer folk også at gøre men ak jeg var bare for sød at afl. det til hende da hun var i min by og vente med betaling...

Det er da utroligt som folk ingen skam har her i livet Sådan en opførsel skal vi ikke tolerere her på baby, hun må meldes til staff - hun kan jo gøre det ved mange andre!

Rigtig træls for dig....

Anmeld

25. marts 2011

Karo

Jeg har solgt lidt herinde og har aldrig brændt nallerne. Men jeg sender også først når jeg har modtaget pengene. Dem jeg har handlet med har altid været søde til at betale hurtigt. Jo jeg har selvfølgelig også prøvet folk med spørgsmål angående tøjet der ikke vender tilbage, men så vælger jeg at tro de ikke er interesert og sælger det vidre til anden side hvis der dukker andre op.

Mht. det at købe tøj herinde har jeg også købt lidt. Jeg gør et stort nummer ud af at betale samme dag jeg modtager konto oplysningerne da jeg ikke syndes det er rimeligt at sælger skal stå og vente på pengene. Stiller jeg et spørgsmål til noget tøj svarer jeg altid tilbage også selv om jeg hopper fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.