Tjuhl skriver:
nu har jeg ikke læst svarene i tråden, så med fare for at du allerede har fået dette svar, så plejer politiken.dk at lægge optagelsesprøvesvarene ud efter prøven er afsluttet, så kan man selv tage prøven og se hvor mange man får rigtigt. at de så ofte har haft fejl i svarmulighederne er jo en anden sag 
jeg kan godt se logikken i, at man skal have en meget bred paratviden som journalist, dog er jeg temmelig sikker på, at en stor del af fx nyhedsværterne på tv2 ikke er journalistuddannede. og der er jo rigtig rigtig mange mennesker der arbejder som journalister uden at have en egentlig journalistisk uddannelse. Jeg har fx en veninde der er journalist på Arbejderen, og hun er også begyndt at skrive for det tyske Junge Welt. Hun har ingen uddannelse, men har arbejdet sig op og sidder idag og skriver at par af lederne i Arbejderen. (og jeg er megastolt, så jeg blærer mig lige lidt
)
Det må jeg ind og se! Beklager at jeg først svarer dig nu, havde ikke set dit svar, fordi du ikke har citeret mig 
Dem på tv2 der er nyhedsoplæsere laver også altid de latterligste fejl!! Det er helt latterligt! Men det er virkelig smart at arbejde sig op, men det ved jeg bare ikke om jeg er i stand tid
(Og jeg kan godt forstå at du blærer dig!)
Anmeld