Dinna88 skriver:
Åh, jeg vil meget gerne høre fra din kæreste! Han må skam også blot skrive et brev, igennem dig, hvis det er 
Ja, det er virkelig ikke mange der kommer ind, og de skriver selv at prøven skiller bukkene fra fårene, hvilket bare lige gør mig endnu mere bekymret! Men jeg tror det er det jeg vil, og så må jeg jo arbejde for det! Din kæreste er meget heldig, jeg er nemlig sikker på at det er SÅ spændende en uddannelse, og som du skriver, så bliver det jo ikke kedeligt! Det er så varierende det de laver
Han har selv bruger herinde, så giver ham lige tippet senere
Men ja, sådan er det jo på mange uddannelser, men det betyder ikke du skal miste modet! Nu så jeg lige at én skrev, at mange interviews foregår over telefonen i dag, så man ikke har så meget med mennesker at gøre, men jeg vil bare lige have lov at indskyde, at selvom nogen interviews foregår på telefonen (fordi det praktisk taget er nemmere end at tage tværs over landet bl.a.), så foregår MANGE interviews altså også ude i det virkelige liv, fordi der jo også skal tages billeder til artikler, eller hentes info omkring miljøet omkring personen. Og det er jo ikke kun skriftligt. Der laves jo også radio, TV, you name it. Hvis jeg ikke selv vidste INTET om NOGET og er TOTAL dårlig til at følge med i hvad der sker i verden, så havde jeg selv overvejet den uddannelse, for det virker vildt spændende 
Anmeld