Tjuhl skriver:
hvis du gerne vil have en bred viden, så kan jeg anbefale dig, at se tv-avisen istedet for nyhederne (det er generelt bedre researchet og så kan de finde ud af at lave kritiske interviews - højst sandsynligt fordi de netop ER journalistuddannede), og så er www.arbejderen.dk en rigtig god avis for alle de nyheder som de store aviser ikke begiver sig ud i. den er lille og meget overskuelig og kan læses på nettet 
Nu anbefaler Trine TV Avisen, så vil jeg anbefale dig at gå et skridt længere og se Deadline også, det får man virkelig meget ud af. Arbejderen, hmmm, det var nok ikke den avis jeg ville vælge, men hvis man gerne vil være journalist, så er det jo en rigtig god ide, at læse forskellige aviser, så man får flere sider af samme sag. Egentlig skal journalistik jo være objektiv, men det kan virkeligheden journalistik langt fra leve op til.
Jeg prøvede forresten testen, og fik 42 rigtige, men det skal man vel egentlig også, når man læser kandidat i medievidenskab. Det er vigtigt at holde så orienteret og opdateret, i hvert fald på mit studie, så når man lidt længere 
Anmeld