Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

H+S Skjolgborg.

KH
Zette 

God ?.

Jeg har stem blankt.

Jeg fik lave min i tungen på min 30 års fødselsdag/lige efter..

og i navlen da jeg var ca 19 år

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

H+S Skjolgborg.

bette skriver:

jeg tog min ud da jeg fødte mit første barn. 

men savner den da

Jeg tog også min ud da jeg vente min søn men satte den igen nogle uger efter jeg føde ham..Gjorede lidt av i starten..

Henriette

Anmeld

9. marts 2011

Fenja09

Har stemt aldrig, da jeg mener at det må være helt op til den enkelte at vurdere hvornår de føler at det ikke er "korrekt" mere.

Har haft min tungepiercing i 12 år og har da overhovedet ikke i tankerne at skulle tage den ud. Så kunne man stille det samme spørgsmål ang. tattoos. Det er en stil (livsstil om man vil), og synes ikke man bliver for gammel til det, hvis man selv føler for det.

Og jeg tager da slet ikke mine piercinger ud fordi jeg bliver mor til sommer!! Fordi jeg får baby, er jeg stadig mig, bare med en ny og fantastisk titel - men jeg ændre jo ikke hele min personlighed fordi jeg bliver mor. Synes da det er vigtigt at man stadig holder fast i noget af det man var før man fik børn, så hele ens identitet ikke kun drejer sig om at være mor. Man er jo meget mere udover det

Anmeld

9. marts 2011

Fenja09

momse22 skriver:

Jeg har valgt at stemme Aldrig..

Jeg har selv en og er super glad for den, og kan ikke forestille mig at tage den ud, men det kan jo stadig nå at ændre sig..

Jeg er 22 og fik den da jeg lige var blevet 16, og føler mig faktisk lidt "nøgen" uden den.. (håber det giver mening)

Anmeld

9. marts 2011

Fenja09

Stumpen skriver:

Jeg bliver 29 næste gang og fik den da jeg var 20 og har ingen planer om at tage den ud... Den afgør ikke hvilken slags person eller mor jeg er

Fuldstændig enig!

Jeg bliver også 29 (denne måned) og jeg har da stadig min - faktisk tænker jeg aldrig over at jeg har den og man kan heller ikke se den, medmindre jeg gaber eller griner højt!

Anmeld

9. marts 2011

Pige2009

FrkT skriver:

Jeps

Anmeld

9. marts 2011

bette

Henriette1976 skriver:

Jeg tog også min ud da jeg vente min søn men satte den igen nogle uger efter jeg føde ham..Gjorede lidt av i starten..

Henriette

kunne du godt få den i igen?? det kunne jeg nemlig ikke :S

Anmeld

9. marts 2011

pussepige

Nu har jeg haft min i 3 år og blir 30 til sommer og har ikke planer om at tage den ud..

Anmeld

9. marts 2011

anne2009

Jeg bryder mig slet ikke om det, men synes alligevel det  mere hører helt unge teenagere. Synes ikke over 25år, synes slet ikke det klæder en mor at gå med det.

Bare min ærlige menning

Anmeld

10. marts 2011

MaliksMor

anne2009 skriver:

Jeg bryder mig slet ikke om det, men synes alligevel det  mere hører helt unge teenagere. Synes ikke over 25år, synes slet ikke det klæder en mor at gå med det.

Bare min ærlige menning

Hvorfor klær det ikke en mor at gå med den?

- Det gør jo ingen forskel på personene om man har piercinger eller ej. Man behøver jo ikke være "kedelig" bare fordi man er blevet mor? (og med det, mener jeg ikke at man er kedelig uden piercinger) bare fordi man er mor, skal man så også få fjernet sine tatos?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.