Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Bare mig..

Jeg har også en i tungen.. Men jeg har stemt aldrig.. For det er op til den enkelte hvornår det ikke længere passer til dem.. Jeg har ikke i sinde ar tage min ud, da den ikke generer mig, og som en anden skrev, føler jeg mig nøgen når den er ude for et split sekund..

Jeg har dog haft en i læben og en i navlen. Den i navlen tog jeg ud da jeg var omkring 18 uger henne. (Til MD skanning) for jeg ville ikke have at min navle sprækkede pga mavens størrelse.. Og det gjorde den heller ikke

Den i læben kom ud da jeg var omkring 30 uger henne, for jeg ville ikke have en piercing i læben OG være ung mor.. Jeg synes bare alle unge mødre har det, og derfor ville jeg ikke have det DUM var vidst også en af grundende til jeg tog den ud.. Netop på grund af at der vidst var mange unge mødre deri der havde den.. 

Så nu har jeg den i tungen og eeeeeeeelsker den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Bare mig..

malenecl skriver:

Har stemt aldrig. Jeg syntes det er op til personen selv

Har godt nok ikke i tungen, men har snake bit . Og jeg har ikke tænkt mig at tage dem ud, fordi jeg skal til at være mor, jeg elsker mine piercinger, og de er en "del" af mig . Har godt nok fået nogen kommentarer om de ikke skal ud nu hvor jeg skal være mor, men niks!

Hvor er det henne? Er det en i hver siden af underlæben, eller lidt derunder?

Anmeld

10. marts 2011

malenecl

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvor er det henne? Er det en i hver siden af underlæben, eller lidt derunder?

Ja, det er det

Anmeld

10. marts 2011

Bare mig..

malenecl skriver:

Ja, det er det

okay

Anmeld

10. marts 2011

nvm

KittyGirl skriver:

jeg er 26 år og har stadig min tungepiercing, and i LOOOOOOOOVE it..  (gør manden også ) ....

Jeg har skrevet aldrig! Da jeg synes det er op til personen selv at vurdere det.... handler jo meget om ens sind

den her er jeg med på, er selv 25 og har haft min siden jeg var 16, det ikk fordi jeg går og viser den frem osv, den er bare en del af mig nu..  og tar jeg den ud synes jeg det mærkes helt forkert.

Anmeld

10. marts 2011

H+S Skjolgborg.

bette skriver:

kunne du godt få den i igen?? det kunne jeg nemlig ikke

ja det kunne jeg godt men tog sin tid og lidt avav af trykke den igellem + den var øm i et par dage

Henriette

Anmeld

10. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Jeg har en lille bitte sten i næsen... En i navlen og en i brystet..

Jeg er vildt glad for dem allesammen og ingen af dem er noget problem.. men jeg bli'r jo nok nødt til at ta' den i brystet ud  selvom jeg ikk er meget for det  Jeg kan jo heldigvis ta' den i igen når jeg er færdig med at amme...

Jeg synes aldrig at man bli'r for gammel til det.. Jeg synes det er sejt at turde det uanset om man har fået børn eller ej...

Og endnu sejere når man er blevet Mor.. der er absolut ingen grund til at gøre sig kedelig fordi man er blevet forældre!! Min søn synes jeg er en sej Mor fordi jeg tør en masse ting som mange af de andre mødre aldrig kunne finde på!! Og alle hans kammerater synes at han har den sejeste Mor!! Det synes jeg er dejligt og jeg vil ALDRIG være en kedelig Mor der synes at folk er mærkelige fordi de tør nogle ting... Jeg synes det er SÅ friskt!!

Anmeld

10. marts 2011

sne190810

Anjamichell skriver:

Jeg er vildt glad for dem allesammen og ingen af dem er noget problem.. men jeg bli'r jo nok nødt til at ta' den i brystet ud  selvom jeg ikk er meget for det  Jeg kan jo heldigvis ta' den i igen når jeg er færdig med at amme..

Det tror jeg ikke du skal regne med, at du 'bare kan' gøre 

Hullet vokser utroligt hurtigt sammen, vi snakker sekunder/få minutter ..

Men ellers er det da bare at få den piercet i igen, hos en piercer når du er helt færdig med amningen

Anmeld

10. marts 2011

sne190810

Men for lige selv at svare på spørgsmålet.

Før jeg blev gravid, havde jeg 8 piercinger. 5 i ansigtet, og 3 på kroppen.

Jeg har i tungen (har haft den i 7år) to over læben i højre siden, og så to under læben midt på. Alle dem har jeg stadig.

På kroppen HAVDE jeg (blev løbende pillet ud under graviditeten) 2 ringe i navlen, og 1 i brystet.

Sne's far tilgengæld .....  Han har også i sine unge, vilde, rebelske, autonome dage haft hele krydderen fyldt med piercinger også, dog aldrig tungepiercing. Mener han havde 4-5 stykker da han toppede.  Nu har han kun den ene ude i siden i læben tilbage ..

Men ser det mere som en stil, livsstil for nogle. Nogle har tattooes, andre har piercinger,- og så er der dem som har noget helt tredje. Let it be ..  Jeg ville følge mig nøgen uden, og er bestemt heller ikke færdig med at 'hulle mig selv'.

Anmeld

10. marts 2011

Heidi.

Diana... skriver:

Gud Heidi det godt nok lang tid siden jeg har set dig her inde  Eller jeg måske bare blind he he 

Heeeei Diana.. ;) Ja jeg forlader som regel siden når der går lidt for meget hønsegård i den ... BUT now im back....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.