Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver: jeg er 26 år og har stadig min tungepiercing, and i LOOOOOOOOVE it.. (gør manden også ) .... Jeg har skrevet aldrig! Da jeg synes det er op til personen selv at vurdere det.... handler jo meget om ens sind
jeg er 26 år og har stadig min tungepiercing, and i LOOOOOOOOVE it.. (gør manden også ) ....
Jeg har skrevet aldrig! Da jeg synes det er op til personen selv at vurdere det.... handler jo meget om ens sind
Hopper med på dit svar..
Har haft min i 10år.. Og føler mig stadig ikke for gammel til den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaRH skriver: jeg synes ikke man kan blive for gammel til en tungepiercingjeg fik min da jeg var 14, og har ingen planer om at tag den ud.jeg har også navlepiercing, madonna, næsepiercing, og en katrine piercing synes piercinger som fx. madonna - hører til ungel
jeg synes ikke man kan blive for gammel til en tungepiercingjeg fik min da jeg var 14, og har ingen planer om at tag den ud.jeg har også navlepiercing, madonna, næsepiercing, og en katrine piercing synes piercinger som fx. madonna - hører til ungel
Hvad er Madonna og Katrine piercinger?
Jeg har egentlig stemt over 20. Men så først bagefter at man kunne stemme at man slet ikke skulle have en, og det ville jeg nok have valgt. Synes tungepiercinger er noget af det mest ucharmerende der findes Men det er selvfølgelig folks eget valg. Og skal jeg sætte alder på vil jeg nok sige fra 22 og opefter var det UD med den
jeg tog min ud da jeg fødte mit første barn.
men savner den da
madonna, er den i overlæben katrine er forneden
Jeg har stemt blank, da det er meget individuelt. Jeg kender kvinder på 30 der har det, hvor de kører rockabilly stilen, og det er hamrende fedt!
Men... Der er jo grænser. Synes bare ikke det er så sort på hvidt
over 30, men det er fordi jeg selv er over 30 og jeg kunne ikke se mig selv med tungepiercing idag
Men jeg havde to i tungen da jeg var i mine tyvere, men de blev pillet ud længe før der kom børn ind i billedet
CamillaRH skriver: madonna, er den i overlæben katrine er forneden
Ahhhh så blev jeg SÅ klog. Og samtidig fuldstændig sikker på jeg aldrig skal have en datter der skal hedde Katrine
linselouise skriver: over 30, men det er fordi jeg selv er over 30 og jeg kunne ikke se mig selv med tungepiercing idag Men jeg havde to i tungen da jeg var i mine tyvere, men de blev pillet ud længe før der kom børn ind i billedet
Sad de i samme hul eller laver man to huller?
FrkT skriver: Ahhhh så blev jeg SÅ klog. Og samtidig fuldstændig sikker på jeg aldrig skal have en datter der skal hedde Katrine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128