Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår bør man som mor pille sin tungepiercing ud og lade den være fortid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.253 visninger
80 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

smokin

KH
Zette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Maria.

Jeg har stemt at jeg synes ikk man skal have det.. Har intet i mod piercinger, og har selv haft 3, men ikke i tungen.. Bryder mig ikke om det!

Anmeld

9. marts 2011

Tulle28

Zette skriver:

KH
Zette 

Er det ikke lidt et 90'er fænomen...?

Anmeld

9. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har stemt over 20 år, da jeg personligt synes det hører helt unge teenagere til. Jeg har selv haft i navlen da jeg var teenager, men idag bryder jeg mig slet ikke om piercinger....

Anmeld

9. marts 2011

*Sofie*

Jeg har stemt aldrig...men hvis der havde været et svar der hed i 40'erne havde jeg nok sat kryds dér

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Jeg har stemt over 20'erne .. Syns det hører teenagerne til

Anmeld

9. marts 2011

Ryberg

jeg er 26 år og har stadig min tungepiercing, and i LOOOOOOOOVE it..  (gør manden også ) ....

Jeg har skrevet aldrig! Da jeg synes det er op til personen selv at vurdere det.... handler jo meget om ens sind

Anmeld

9. marts 2011

Koen.

Over 30, når det er i tungen, man lægger ikke så meget mærke til det som var det i f.eks øjenbrynet

Anmeld

9. marts 2011

B&J

hihihihi det spørgsmål har jeg tit tænkt på har haft min siden jeg var 14 og nu er jeg 24 har haft den i hele 10år det er sku ved af være længe hihihihi...

men ja ved ikke hvornår man er for gammel tænker tit på mig som 50år med tunge piercing

Anmeld

9. marts 2011

Lusi

Har stemt blankt.. Jeg har stadig min og tænker ikke rigtig over den. Men genere den mig en dag, piller jeg den da ud.. Men om det lige bliver om et år eller når jeg er 30 ved jeg ik.. Er også ligeglad med alderen på andre folk der har det, så længe jeg ikke ska glo på den hænger halvt ude af kæften på dem.. Meeen har jeg så heller ikke oplevet så tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.