Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Muffinmus

hmm, over 30 år.

Jeg tog min ud ige før jeg blev 30. Har haft det sjovt med den,men nu er det sørme på tide at lægge den bag mi og være lidt mere voksen. En ting er at man kan skjule tattos så man stadig ser hæderlig ud, en anden er synlige huler i kroppen. Uanset hvor meget man hader det, så stemlper folk altså en på den baggrund.

Og som mor til 2 vil jeg egentigt gerne tage mig nogenlunde ud og ikke ligen en forvokset teenager med trang til vise verden JEG bestmmer:-)

Men smag og behag, synes bare det var på tide for mig og har det helt fint med det, savner den ikke og er glad for at jeg tog beslutningen selv om den har været en del af mig i mange år:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

twinny

over 30, så synes jeg den skal ud... Jeg ved ikke hvorfor.. sådan synes jeg bare det er.....

Anmeld

9. marts 2011

Stéphanie

Jeg har valgt at stemme Aldrig..

Jeg har selv en og er super glad for den, og kan ikke forestille mig at tage den ud, men det kan jo stadig nå at ændre sig..

Jeg er 22 og fik den da jeg lige var blevet 16, og føler mig faktisk lidt "nøgen" uden den.. (håber det giver mening)

Anmeld

9. marts 2011

Stumpen

momse22 skriver:

Jeg har valgt at stemme Aldrig..

Jeg har selv en og er super glad for den, og kan ikke forestille mig at tage den ud, men det kan jo stadig nå at ændre sig..

Jeg er 22 og fik den da jeg lige var blevet 16, og føler mig faktisk lidt "nøgen" uden den.. (håber det giver mening)

Jeg bliver 29 næste gang og fik den da jeg var 20 og har ingen planer om at tage den ud... Den afgør ikke hvilken slags person eller mor jeg er

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

jeg har stemt blank for det bestemmer man vel selv  men jeg har altså ikke sån nogen  smiler

Anmeld

9. marts 2011

Lunae

Zette skriver:

KH
Zette 

For mit vedkommende var jeg for gammel, da jeg fik Camille! Jeg fik min som 15 årige og pillede den ud som 24 årig

Anmeld

9. marts 2011

Sees

Øh .. ALDRIG!

Jeg fik min som 17årige, og har den stadig, og er stadig lige så glad for den. Engang imellem kommer den ud (ved f.eks. sygdom) men så snart jeg er rask igen, så kommer den i, igen.
Hvis den begynder at genere mig en dag, så ryger den ud, men tjaa .. Ellers ikke!

Jeg er piercet i tungen og navlen, og tattoveret på arme, ben, ryg og mave, og er Bestemt ikke færdig med at blive tattoveret!
At jeg har piercinger og tattoveringer gør mig ikke til en et mindre godt menneske eller mor - Og det betyder ikke at jeg i en alder af 23 år, stadig er igang med det vilde teenageopgør
- Jeg kan bare godt lide at udsmykke mig selv. Og selvfølgelig har hver en tattovering og hver en piercing en historie bag sig

Anmeld

9. marts 2011

Zafir

Det vil være det samme, som at spørge hvornår jeg var for gammel for mine tat's Jeg fik min tungepiercing og min første tat da jeg var 17 Så de er jo gamle nu. Men jeg bliver jo bare flere år smuk... og mit pynt passer på mig

Anmeld

9. marts 2011

MaliksMor

jeg synes ikke man kan blive for gammel til en tungepiercing
jeg fik min da jeg var 14, og har ingen planer om at tag den ud.

jeg har også navlepiercing, madonna, næsepiercing, og en katrine piercing

synes piercinger som fx. madonna - hører til ungel

Anmeld

9. marts 2011

Mie A

Jeg tog selv min egen ud da jeg blev mor - men syntes helt ærligt at det er folks helt egen sag - hvad de gør eller ikke gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.