Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

smokin

Maria. skriver:

Altså JEG bryder mig ikke om det.. Andre må jo selv afgøre hva de vil.. Synes bare ikke jeg kan sætte en alder på, når nu jeg ikke selv ville have det.. Det gør jo ikke en til en bedre mor uanset om man har piercinger eller ej Så det er op til en selv om man har tungepiercing eller ej

Jeg prøver lige igen... hvad er det ved det du ikke bryder dig om? Det er et helt almindeligt spørgsmål ikke noget angreb. Du må gerne lade vær at synes om det, det synes jeg er helt ok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Koen.

Zette skriver:

Jeg prøver lige igen... hvad er det ved det du ikke bryder dig om? Det er et helt almindeligt spørgsmål ikke noget angreb. Du må gerne lade vær at synes om det, det synes jeg er helt ok. 

har ikke lige læst hele tråden, men vil du have en eller har du en

Anmeld

10. marts 2011

smokin

lillespurv20 skriver:

har ikke lige læst hele tråden, men vil du have en eller har du en

haha har en på 12 år

Anmeld

10. marts 2011

Loa

CamillaRH skriver:

jeg synes ikke man kan blive for gammel til en tungepiercing
jeg fik min da jeg var 14, og har ingen planer om at tag den ud.

jeg har også navlepiercing, madonna, næsepiercing, og en katrine piercing

synes piercinger som fx. madonna - hører til ungel

Er det noget der hedder en Katrine piercing?

Anmeld

10. marts 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Er det noget der hedder en Katrine piercing?

Ja. Meget underligt navn, i forhold til hvor den sidder

Anmeld

10. marts 2011

Loa

CamillaRH skriver:

Ja. Meget underligt navn, i forhold til hvor den sidder

Tænk vidste jeg slet ikke der var noget der hed 

Hehe gætter på den sidder et knap så uskyldigt sted....

Anmeld

10. marts 2011

Loa

Jeg tog min ud inden jeg blev mor.... Det passede bare til mig.... 

Men ville bestemt ikke sige at man kan have en tungepiercing hele livet, for nøøj hvor ville jeg ikke se min mor med en tungepiercing 

Og sådan tænker vores børn nok også en dag.....

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Sees. skriver:

Øh .. ALDRIG!

Jeg fik min som 17årige, og har den stadig, og er stadig lige så glad for den. Engang imellem kommer den ud (ved f.eks. sygdom) men så snart jeg er rask igen, så kommer den i, igen.
Hvis den begynder at genere mig en dag, så ryger den ud, men tjaa .. Ellers ikke!

Jeg er piercet i tungen og navlen, og tattoveret på arme, ben, ryg og mave, og er Bestemt ikke færdig med at blive tattoveret!
At jeg har piercinger og tattoveringer gør mig ikke til en et mindre godt menneske eller mor - Og det betyder ikke at jeg i en alder af 23 år, stadig er igang med det vilde teenageopgør
- Jeg kan bare godt lide at udsmykke mig selv. Og selvfølgelig har hver en tattovering og hver en piercing en historie bag sig

Super godt skrevet, det er præcis sådan jeg har det! 

Jeg har mine piercinger, og dem skal folk ikke blande sig i - de siger ikke noget om hvordan jeg er som person, og jeg har dem ikke fordi jeg er rebelsk, men fordi jeg synes det er en måde at udsmykke kroppen på. Og hvad er forskellen lige på piercinger i ørere, frem for en i tungen? For mig giver det ingen mening at vi til den dag vi dør har øreringe, men ikke diverse andre piercings. 

Jeg har, som du også har, også mine tatoveringer, som nogle også går helt i svime over. Jeg har kun en nu, skal tatoveres igen om nogle måneder, men den ene jeg har en en forholdsvis stor en på overarmen, som man kan se stort set hver dag, da jeg er stolt af den og gerne viser den frem. Jeg synes at det er sjovt som folk ser forskelligt på tatoveringer og piercings, da jeg slet ikke ser det som noget man bliver for gammel til 

Anmeld

10. marts 2011

MaliksMor

Loa skriver:

Tænk vidste jeg slet ikke der var noget der hed 

Hehe gætter på den sidder et knap så uskyldigt sted....

det vidste jeg heller ikke før jeg fik den lavede

Anmeld

10. marts 2011

malenecl

Har stemt aldrig. Jeg syntes det er op til personen selv

Har godt nok ikke i tungen, men har snake bit . Og jeg har ikke tænkt mig at tage dem ud, fordi jeg skal til at være mor, jeg elsker mine piercinger, og de er en "del" af mig . Har godt nok fået nogen kommentarer om de ikke skal ud nu hvor jeg skal være mor, men niks!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.