Hvornår er man for gammel til tungepiercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Pige2009

Jeg synes slet ikke om, at nogen har tungepiercing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

AmalieMalle

Jeg er 20, og har haft min siden jeg var 14 - og så længe den ikke genere mig, så beholder jeg den (: ' den sidder så langt inde at man ikke kan se den, når jeg snakker, og jeg bemærker den ikke til dagligt (:

Plus, at manden syntes at den er godt at have

Anmeld

9. marts 2011

FrkT

CamillaRH skriver:

ha ha ha

det os en mærkeligt navn at gi' en piercing.

Meget 

Anmeld

9. marts 2011

FrkT

Baagøe skriver:

Jeg synes slet ikke om, at nogen har tungepiercing

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Zette skriver:

KH
Zette 

Jeg har sat kryds ved, at man slet ikke skal have det.
Men det er så min holdning

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. marts 2011

wamse

Aldrig

Anmeld

9. marts 2011

L.J.L

Zette skriver:

Sad de i samme hul eller laver man to huller? 

nej de sad i hvert sit hul, nr to gjorde bare ondt at få lavet fordi han bare hev og hev i min tunge

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Har stemt man ikke "burde" have den, eller hvad man kan sige. Bare fordi jeg ikke synes det ser særlig pænt ud, og alle dem jeg kender der har én, er sådan nogle flabede typer.. Synes generelt det er noget, der hører teenageårene til

Anmeld

9. marts 2011

Sof

Jeg synes slet ikke man skal have det og kæresten har også pillet sin ud, ikke fordi jeg pressede ham, men fortalte at jeg ikke synes det var pænt og at jeg synes det var noget man gjorde i teenageoprør, men at det var hans valg og jeg ikke elskede ham mindre fordi han havde den.

Hvorfor han valgte at pille den ud og ikke tage den i igen, ved jeg ikke 100%, men den har været ude længe nu og i følge ham selv kommer den ikke i igen og det genere mig på ingen måde, for han er i mine øjne så meget pænere uden den

Anmeld

9. marts 2011

tinasmor

Jeg synes slet ikke om pircinger (øreringe undtaget)overhoved. Jeg synes ikke det klæder nogle. Hverken dem i munden, i ansigtet (og ved øjenbrynet) eller næsen. Så det er slet ikke noget for mig og min smag. Hvornår folk tager dem ud er deres helt egen sag. Men tror jeg tænker lidt det samme som når jeg ser en ældre dame med en sådan lidt rynket tato, så tænker jeg også, at det ikke lige ser så charmerende ud. Men alle har jo forskellige ud og man må gå ud fra at dem der stadigvæk har sine pircinger har dem fordi han/hun synes at hun ser dejlig ud med dem, og det er jo hovedsagen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.