Han opfører sig nemlig ikke som en på 31... han er opfører sig som en lille dreng i panik. - Jeg ville jo elske at dette ikke var sket, men det er det, og nu skal jeg beslutte om jeg vil kæmpe for at få ham tilbage - det orker jeg ikke (og hvem gider kæmpe for en der ikke elsker en?) eller om jeg nu skal ommøblere hele mit liv så jeg kan være den bedste alenemor for Vilma. Men det gør altså ondt! Bare det at skrive det her gør rigtig rigtig ondt!
Jeg kender kærestesorgens smerte, afmagt og fuldstændig nedsmeltning.. Jeg kender IKKE smerten ved, at der også er et barn involveret, men gætter på at det ganger smerten op en del gange.
Synes du skal sætte punktum. Man kan ikke leve med en mand, der skrider, når der er modgang. Det er uholdbart at disse perioder i ens liv hver gang skal krydres med at man bliver forladt.
Lad ham leve hans drengerøvsliv og så satser du alt din energi (når den kommer tilbage) på din lille smukke datter. Får bygget et godt liv op, og pludselig står der måske en RIGTIG mand og banker på din dør..
Stort kram til dig.
Anmeld