han forlod mig sgu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

henh01

det er en sølle trøst, men jeg fik et job som ny uddannet pædagog og alene mor.

Hvor der er vilje er der vej, det er gerne mit motto når tingene bliver uoverskuelige. Alt godt kommer til os der venter og kæmper. Jeg søgte 65 jobs inden jeg fik mit og mange fra mit studie har endnu ikke fået et (vi blev uddannet for 14 mdr siden) Tror de kigger på kvalifikationer og ikke dit privat liv. Kan godt se det er lidt bøvlet med åbne/lukke vagter, nogle på min arbejdsplads havhde deres børn med og når 8 vagten mødte ind skyndte de sig at køre den lille i inst.

Og så et KÆMPE kram til dig i den svære tid. Jeg selv blev forladt af min datters far og selvom det hele så sort  ud så kommer man ud på den anden side, lykkelig og beriget. Et liv uden sådan en vatpik er da kun en berigelse. Svært at se nu, ja, men med tiden min ven så vil du være ham taknemmelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

LauraLW

henh01 skriver:

det er en sølle trøst, men jeg fik et job som ny uddannet pædagog og alene mor.

Hvor der er vilje er der vej, det er gerne mit motto når tingene bliver uoverskuelige. Alt godt kommer til os der venter og kæmper. Jeg søgte 65 jobs inden jeg fik mit og mange fra mit studie har endnu ikke fået et (vi blev uddannet for 14 mdr siden) Tror de kigger på kvalifikationer og ikke dit privat liv. Kan godt se det er lidt bøvlet med åbne/lukke vagter, nogle på min arbejdsplads havhde deres børn med og når 8 vagten mødte ind skyndte de sig at køre den lille i inst.

Og så et KÆMPE kram til dig i den svære tid. Jeg selv blev forladt af min datters far og selvom det hele så sort  ud så kommer man ud på den anden side, lykkelig og beriget. Et liv uden sådan en vatpik er da kun en berigelse. Svært at se nu, ja, men med tiden min ven så vil du være ham taknemmelig.

Håber du har ret! På alle punkter. :-)

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Hold da op det lyder voldsomt. Jeg har godt nok ondt af dig!!! Det må være noget af et chok at blive forladt på den måde. Og det er da også vildt synd for jeres datter!!!! Har han sagt hvorfor han er smuttet og om han har tænkt sig at have kontakt til jeres datter eller hvordan??? Synes godt nok ikke han kan være det bekendt!!! Man kan ikke bare løbe fra sit barn!

Anmeld

6. marts 2011

Becks

WHAT

Fuck en KRYSTLER mand!

At man bare gør sådan noget fra ene dag til den anden, uden at forsøge - Det fatter jeg ikke,  og slet ikke når i har jeres smukke pige

Øv altså

Sender dig en masse tanker og krammer her fra Hvidovre

Anmeld

6. marts 2011

Lady Marion <3

Whattt   Søde , det jeg ked af at høre   Nogle gange er mænd nogle idioter

Anmeld

7. marts 2011

LauraLW

Muffi<3 skriver:

Whattt   Søde , det jeg ked af at høre   Nogle gange er mænd nogle idioter

ja de er sgu!

Håber at jeg finder styrken til at råbe ham ind i hovedet at han IKKE fortjener et liv med os, og at jeg SAGTENS kan klare mig uden ham.... selvom jeg jo helst så at vi var sammen og lykkelige som før...

Anmeld

7. marts 2011

Anaglad

LauraLW skriver:

Lige pludselig!

Fra den ene dag til den anden så havde han fået nok. - Orkede ikke at være sammen med os mere, for virkeligheden med et lille barn var nok ikke som han havde tænkt det. Han elsker mig ikke mere, og tror ikke han kommer til det igen...

Så nu har han pakket alt og er kørt og jeg er pludselig blevet alenemor til lille Vilma - som ikke kommer til at fejre sin 1 års fødselsdag med far :-(

Jeg er forvirret, i dyb sorg, røv ked af det og kan ikke overskue det her. Føler mig ikke stærk nok og det trykker for mit bryst konstant. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke vil kæmpe for det... det skylder man da hinanden og ens lille barn.

Hej med dig...

Det kan være han er i panik og skal have lidt tid til at komme til fornuft? Det håber jeg da i hvert fald for det andet er altså meget barnligt.

Det er hårdt at få børn og det er hårdt for parforholdet, men det kommer man da igennem. Det skal man! Jeg synes ikke man kan tillade sig at gå fra hinanden før der er gået de første 3 år af barnets liv.. fordi der er jo en lang periode, hvor man skal tilpasse sig sit nyt liv som forældre osv.. tag en snak med ham, når han er parat til det.. måske kan I finde en løsning?

Alt muligt held og lykke herfra i hvert fald!

Anmeld

7. marts 2011

LauraLW

Anaglad skriver:

Hej med dig...

Det kan være han er i panik og skal have lidt tid til at komme til fornuft? Det håber jeg da i hvert fald for det andet er altså meget barnligt.

Det er hårdt at få børn og det er hårdt for parforholdet, men det kommer man da igennem. Det skal man! Jeg synes ikke man kan tillade sig at gå fra hinanden før der er gået de første 3 år af barnets liv.. fordi der er jo en lang periode, hvor man skal tilpasse sig sit nyt liv som forældre osv.. tag en snak med ham, når han er parat til det.. måske kan I finde en løsning?

Alt muligt held og lykke herfra i hvert fald!

håber du har ret.. og så måske ikke... hvis han panikker nu, hvornår gør han det så igen? Det er meget svært, for jeg føler mig i den grad svigtet og han har cuttet al kontakt. - Hvilket jeg synes er utilgiveligt når vi har et lille barn sammen.

Fight or flight siger man, jeg er til det første og han er til det sidste... og det ændrer sig måske aldrig...

Anmeld

7. marts 2011

Trinemusen

Fede idiot

Hvorfor gør han det!???! Det kan han da ikke byde dig og dit lille barn..

Sidder osse selv og er blevet alene som gravid i 5 måned.. opdagede min kærestes utroskab..

Føler med dig!

sender dig en masse styrke 

Anmeld

7. marts 2011

Mormilla

Hold op hvor må det være hårdt for dig at stå alene. Føler med dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.