jeg kan DELVIST være enig mht anonymiteten er underligt brugt når den bliver brugt til random plidderpladder... og spørgsmål om hverdagsting osv.. og når den bliver misbrugt til at skrive falske ting om en selv for at få lidt opmærksomhed (som der har været nogle episoder med).. Dog er jeg tilfreds med at andmins kan se hvem den anonyme er hvis det bliver misbrugt så personen kan få hjælp, advarsel og lign...
men egentlig så rør det mig ikke at folk er anonyme, jeg kender kun en person herinde privat i andre er jo bare andre kvinder i samme båd som mig.. (de fleste af jer) kvinder der er blevet mor..
andre sider jeg bruger har slet ikke anonymitet, og der kan jeg godt finde det besværligt nogengange at stille et spørgsmål eller på anden måde have brug for at dele ud af mine pinligheder uden at folk jeg nødvendigvis kender skal komme og pege fingre og ville diskutere med mig... så der kunne andre websites godt lære noget af baby.dk
jeg syntes det er rart at man kan være anonym og også evt svare på nogle tråde anonymt hvis man ønsker det... 
meeeen nogle gange bliver anonymitet brugt til tider hvor man sidder og tænker WHAAAAAT, hvorfor i alverden er personen anonym i denne tråd...
Anmeld