At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

klmf

Nå, nu faldt jeg over tråden.

Kunne næsten ikke lade være med at grine, det er da pinligt at være så barnlig....

Jeg synes reglen om ophævelse af anonymitet er en god ide i et tilfælde som her - så anonymiteten kan bruges til de tilfælde, hvor der er en reel grund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Bondepigen

dorthemus skriver:

Den er faktisk gået i stykker

Ej ok, så skal jeg ikke drille dig mere...øv bøv med barnevognen!

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

bondepigen skriver:

Ej ok, så skal jeg ikke drille dig mere...øv bøv med barnevognen!

Haha helt okay  Tror det har været den strenge vinter der har gjort kål på den

Anmeld

6. marts 2011

Bondepigen

dorthemus skriver:

Haha helt okay  Tror det har været den strenge vinter der har gjort kål på den

Men det er nu stadig ærgeligt!

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

bondepigen skriver:

Men det er nu stadig ærgeligt!

Helt sikkert.....heldigvis går vi varmere tider i møde og så kommer jeg til at bruge den nye klapvogn mere. Så må Runa bruge barnevognen nede i gården hvor der ikke er fare for at det ene hjul ryger af

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Hvad er det mon for en tråd, I snakker om, man bliver vel lidt nysgerrig?

Anmeld

6. marts 2011

Isabella_mor

jeg kan DELVIST være enig mht anonymiteten er underligt brugt når den bliver brugt til random plidderpladder... og spørgsmål om hverdagsting osv.. og når den bliver misbrugt til at skrive falske ting om en selv for at få lidt opmærksomhed (som der har været nogle episoder med)..  Dog er jeg tilfreds med at andmins kan se hvem den anonyme er hvis det bliver misbrugt så personen kan få hjælp, advarsel og lign...

men egentlig så rør det mig ikke at folk er anonyme, jeg kender kun en person herinde privat i andre er jo bare andre kvinder i samme båd som mig.. (de fleste af jer) kvinder der er blevet mor..

andre sider jeg bruger har slet ikke anonymitet, og der kan jeg godt finde det besværligt nogengange at stille et spørgsmål eller på anden måde have brug for at dele ud af mine pinligheder uden at folk jeg nødvendigvis kender skal komme og pege fingre og ville diskutere med mig... så der kunne andre websites godt lære noget af baby.dk

jeg syntes det er rart at man kan være anonym og også evt svare på nogle tråde anonymt hvis man ønsker det...

meeeen nogle gange bliver anonymitet brugt til tider hvor man sidder og tænker WHAAAAAT, hvorfor i alverden er personen anonym i denne tråd...

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

jeg kan DELVIST være enig mht anonymiteten er underligt brugt når den bliver brugt til random plidderpladder... og spørgsmål om hverdagsting osv.. og når den bliver misbrugt til at skrive falske ting om en selv for at få lidt opmærksomhed (som der har været nogle episoder med)..  Dog er jeg tilfreds med at andmins kan se hvem den anonyme er hvis det bliver misbrugt så personen kan få hjælp, advarsel og lign...

men egentlig så rør det mig ikke at folk er anonyme, jeg kender kun en person herinde privat i andre er jo bare andre kvinder i samme båd som mig.. (de fleste af jer) kvinder der er blevet mor..

andre sider jeg bruger har slet ikke anonymitet, og der kan jeg godt finde det besværligt nogengange at stille et spørgsmål eller på anden måde have brug for at dele ud af mine pinligheder uden at folk jeg nødvendigvis kender skal komme og pege fingre og ville diskutere med mig... så der kunne andre websites godt lære noget af baby.dk

jeg syntes det er rart at man kan være anonym og også evt svare på nogle tråde anonymt hvis man ønsker det...

meeeen nogle gange bliver anonymitet brugt til tider hvor man sidder og tænker WHAAAAAT, hvorfor i alverden er personen anonym i denne tråd...

Det har var en speciel tråd...og der er anonymiteten fjernet..

Anmeld

6. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Det har var en speciel tråd...og der er anonymiteten fjernet..

okay.. den tråd har jeg så ikke lige set... beklager...

(troede det her var en tråd hvor man snakkede generelt om hvorvidt anonymiteten skulle ophæves, og ikke om en generel tråd.. er vidst lidt bombet i hovedet i dag... )

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

Men omvendt kan man jo have sine grunde til at være anonym i hverdagsspørgsmål. Jeg har selv været der, og synes det er træls man er nødt til at starte med "Ja, der er en grund til jeg er anonym, blablabla"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.