At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

wamse

Albertesmor skriver:

Så søde så er anonymiteten ophævet kan jeg se

Super godt at der er konsekvenser, for så grov en handling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Laura.

Low skriver:

Måske skulle man gøre sådan at hvis man ville oprette en ano tråd så skulle den godkendes først

Ja, det er bestemt ikke nogen dårlig idé.

Anmeld

6. marts 2011

slettet_7530

**C** skriver:

Jeg har brugte det tit, Og ikke til noget dårligt, men til spørgsmål hvor folk ikke lige behøver vide hvem jeg er, så har brugt det i go mening.. hvis ikke jeg kunne det, kunne jeg lige så godt slette mig fra siden, og ved der er flere som har det sådan, hvis det blev fjernet ville det da være trist. har ikke lyst til at slette mig, overhoved ! : )

Det er kun hvis man misbruger anonymiteten som i dette tilfælde, hvor der blev oprettet et indlæg kun for at genere en navngiven person

Anmeld

6. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Albertesmor skriver:

Det er kun hvis man misbruger anonymiteten som i dette tilfælde, hvor der blev oprettet et indlæg kun for at genere en navngiven person

Ja det forstod jeg : ) Men var os bare "bange" for at hvis alt for mange misbruger det, at det så slet ikke er tilgængeligt længere. Synes det er fint man kan bruge den mulighed, det skal selvf bare bruges ordenligt og ikke som i dette tilfælde ! ; )

Hvor er tråden enlig blevet af, læste nemlig med da den var igang. Og hvor kan man se hvem som skrev den tråd og misbrugte anonymiteten? == Er lidt nys : D

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

dorthemus skriver:

Ej er sgu lidt rystet over hvem hun er...hende har jeg købt en brugt barnevogn af

Deter lidt uhyggeligt når personer viser en grim side, man ikke troede de havde

Anmeld

6. marts 2011

<3

Hvad er der sket? Ikke for at rive op i noget men mere fordi jeg er så nysgerrig når der er de her halve tråde

Anmeld

6. marts 2011

Bondepigen

dorthemus skriver:

Ej er sgu lidt rystet over hvem hun er...hende har jeg købt en brugt barnevogn af

Haha, ja så er den sikkert ikke god... Ej undskyld jeg driller...

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

bondepigen skriver:

Haha, ja så er den sikkert ikke god... Ej undskyld jeg driller...

Den er faktisk gået i stykker

Anmeld

6. marts 2011

Fru Nielsen

Har lige siddet og bladret den anden tråd igennem.... Kæft hvor er hun grov! Det er helt iorden der er personer man ikke kan lide, men det der, gud hvor er det uacceptabel....

Jeg er ikke helt klar over hvem brugeren er. Men håber ikke hun får adgang til baby.dk igen.....

Anmeld

6. marts 2011

klmf

Er der en der linker, så man kan læse hvad I refererer til??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.