At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Vial

Low skriver:

Ja, det har jeg tit tænkt på.. 

Så slipper man for meget crap - og folk tænker sig nok om en ekstra gang.

Bare det ikke er for stort en arbejdsbyrde for staff. De sidder her jo i forvejen helt gratis. Det er bagsiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Low

KaMa skriver:

Så slipper man for meget crap - og folk tænker sig nok om en ekstra gang.

Bare det ikke er for stort en arbejdsbyrde for staff. De sidder her jo i forvejen helt gratis. Det er bagsiden.

Ja, det er jo lige det... Der kunne evt være nogle frivillige som kun godkendte ano tråde.. altså hvis man gik ud fra at der var nogle der gad det.

Det nemmeste ville selvfølgelig være at folk bare lod vær med at oprette en debat om sådan noget ligegyldigt men det kan vi jo se at de ikke kan finde ud af

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

Måske skulle man gøre sådan at hvis man ville oprette en ano tråd så skulle den godkendes først

Naahhh det tror jeg ikke er nogen god ide.
Det bliver også for restrektivt. Og vil give staff en masse ekstra arbejde...husk at vi alle sammen, også Henrik arbejder gratis.
Nu er det her tilfælde vi taler om, jo også ekstremt og noget vi kun ser i sjældne tilfælde, og så er det jo godt, at det kan stoppes.

En anden af grundene til at jeg ikke synes, det er nogen god ide er, at det vil bremse et naturligt flow af tråde, og som der i 99% af tilfældene intet er i vejen med.
Set med mine øjne skal folk have lov til at være anonyme, sådan at de kan stille deres spørgsmål uden at blive genkendt.
Ikke alle er lige gode til at beskrive situationer så indpakket at de ikke kan genkendes, og de skal også have chancen for at skrive og spørge herinde.

Så selvom vi så ikke helt kan undgå en negativ tråd i ny og næ, så er de fleste jo heldigvis helt i orden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. marts 2011

lisesp83

Ligesom når folk får en advarsel - sletter sin profil - og laver en ny.

(fin hentydning)  

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Karoline skriver:

Hej Eva

Vi er dybt modstandere af, at brugere nedgøres eller bagtales. Også - og især - når det foregår anonymt. 

Der er ikke tale om modvilje, når anonymiteten ikke ophæves i det aktuelle tilfælde. Vi har desværre et teknisk problem, som vi skal have Henrik til at kigge på. Men vi kæmper for at løse problemet, for ophævelse af anonymitet er klart påkrævet i dette tilfælde!

Bedste hilsner

Karoline, redaktør

Så i det her tilfælde kan vi godt forvente at anonymiteten bliver ophævet når Henrik har kigget på det?

Anmeld

6. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så i det her tilfælde kan vi godt forvente at anonymiteten bliver ophævet når Henrik har kigget på det?

Ja bestemt!

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Karoline skriver:

Ja bestemt!

Okay

Anmeld

6. marts 2011

eElak

Jeg går ikke ind for at man kan være anonym og svine andre til... 

Men seriøst - hvad får i ud af at anonymiteten bliver ophævet?
Er det så man kan sætte sig i rundkreds og tildele fælles-svinere til den person som det nu drejer sig om?

En ting ville da være at man blokerede IP adresse og mailadresse på den bruger som tydeligvis bryder reglerne på denne måde, så de ikke kan oprette sig igen...  

Anmeld

6. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Laulund87 skriver:

tillader mig lige at svare...

Ja, det gør den naturligvis!

Og ligeledes vil den advarsel der er givet rykke med over hvis brugeren skulle beslutte at oprette en ny profil.

Det er klart!

Mvh. Caroline, moderator

Anmeld

6. marts 2011

Laulund87

Caroline86 skriver:

tillader mig lige at svare...

Ja, det gør den naturligvis!

Og ligeledes vil den advarsel der er givet rykke med over hvis brugeren skulle beslutte at oprette en ny profil.

Det er klart!

Mvh. Caroline, moderator

Det er også helt fair!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.