Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: er meget enig det er helt rigtigt.. det er en hjemmeside og der bør ikke gå nogen skår af os piger hvis der er nogle der bruger anonymiteten til gak og gøgl. men trist er det når det bliver brugt til at svine andre til.. det er sgu for lavt... men ja.. baby.dk teamet har styr på lortet og ikke lort på styret, og så kan vi andre hygge os med kagetråde og billeder af dejlige unger og hyggesnak om bæredimser, fastalavnstøj og jeg skal komme efter dig..
er meget enig det er helt rigtigt.. det er en hjemmeside og der bør ikke gå nogen skår af os piger hvis der er nogle der bruger anonymiteten til gak og gøgl. men trist er det når det bliver brugt til at svine andre til.. det er sgu for lavt...
men ja.. baby.dk teamet har styr på lortet og ikke lort på styret, og så kan vi andre hygge os med kagetråde og billeder af dejlige unger og hyggesnak om bæredimser, fastalavnstøj og jeg skal komme efter dig..
Det mener jeg også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er faktisk lidt lettet over at se, at den anonyme bruger, var en jeg overhovedet ikke anede hvem var. Har aldrig set hende herinde...
Nå, så må man håbe, der falder lidt ro over det nu
Kan man slet ikke lave anonyme indlæg længere??
Hov - fik lige set at det kan man godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128