At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

anjamichell@gmail.com

DAs mor skriver:

Jeg synes det er helt ok du tager det op - og kan godt forstå du gør efter den tråd der lige har været! Jeg synes godt nok heller ikke det der med at ophæve bliver praktiseret hvor det burde! Hvis ikke det skulle være i en tråd som den, der udelukkende er oprettet for at nedgøre/genere en anden bruger, hvor så!?! 

Hvad er det for et indlæg I refererer til?? Er jeg gået glip af

EN SPÆNDENDE TRÅD??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

slettet_7530

Den tråd var ikke iorden, overhovdet

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Karoline skriver:

Hej Eva

Vi er dybt modstandere af, at brugere nedgøres eller bagtales. Også - og især - når det foregår anonymt. 

Der er ikke tale om modvilje, når anonymiteten ikke ophæves i det aktuelle tilfælde. Vi har desværre et teknisk problem, som vi skal have Henrik til at kigge på. Men vi kæmper for at løse problemet, for ophævelse af anonymitet er klart påkrævet i dette tilfælde!

Bedste hilsner

Karoline, redaktør

Tusind tak for dit svar og det lyder rigtig godt.

God dag og tak for det store stykke arbejde i gør..er sgu ked af at der skal være en masse bøvl for jer med sådan noget her..

Kh Eva

Anmeld

6. marts 2011

FrkT

DAs mor skriver:

Jeg synes det er helt ok du tager det op - og kan godt forstå du gør efter den tråd der lige har været! Jeg synes godt nok heller ikke det der med at ophæve bliver praktiseret hvor det burde! Hvis ikke det skulle være i en tråd som den, der udelukkende er oprettet for at nedgøre/genere en anden bruger, hvor så!?! 

Hvad er det for en tråd? Er der noget jeg er gået glip af måske?

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Og nå ja, lige den her var så ikke så svær at lure hvem den anonyme var, når man opretter flere tråde og pludselig sletter sig igennem lang tid som bruger på siden...men altså, det er rart man ikke skal ud i gættekonkurrencer... tak for det Henrik og co..

Anmeld

6. marts 2011

slettet_7530

Så søde så er anonymiteten ophævet kan jeg se

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Så søde så er anonymiteten ophævet kan jeg se

Ja.. perfekt og præcis hende jeg var sikker på det var...ja ja...det er nu sjovt som nogle menneske opfører sig. Men godt man ikke kan komme afsted med det.

Anmeld

6. marts 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja.. perfekt og præcis hende jeg var sikker på det var...ja ja...det er nu sjovt som nogle menneske opfører sig. Men godt man ikke kan komme afsted med det.

Anmeld

6. marts 2011

dorthemus

Ej er sgu lidt rystet over hvem hun er...hende har jeg købt en brugt barnevogn af

Anmeld

6. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg har brugte det tit, Og ikke til noget dårligt, men til spørgsmål hvor folk ikke lige behøver vide hvem jeg er, så har brugt det i go mening.. hvis ikke jeg kunne det, kunne jeg lige så godt slette mig fra siden, og ved der er flere som har det sådan, hvis det blev fjernet ville det da være trist. har ikke lyst til at slette mig, overhoved ! : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.