At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.336 visninger
63 svar
0 synes godt om
6. marts 2011

Aves.

det bliver så ikke gjort hvis personen sletter sig selv ?

Det synes jeg egentlig ikke er ok, for så kan man vel bare starte forfra igen og igen eller?

Åhh, hvor jeg bare synes den der anonymitet tit er med til bare at skabe en dårlig stemning og ligegyldige latterlige tråde.

Ved godt jeg nu tager debatten op og nogle vil skrive at jeg bidrager med en dårlig stemning, men altså, jeg synes dælme det er sket nogle gange herinde at man har svinet til anonymt...øv bøv..

Nå, men forårsknus herfra...synes stadig baby.dk er det bedste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Kongmulle

Eva. skriver:

det bliver så ikke gjort hvis personen sletter sig selv ?

Det synes jeg egentlig ikke er ok, for så kan man vel bare starte forfra igen og igen eller?

Åhh, hvor jeg bare synes den der anonymitet tit er med til bare at skabe en dårlig stemning og ligegyldige latterlige tråde.

Ved godt jeg nu tager debatten op og nogle vil skrive at jeg bidrager med en dårlig stemning, men altså, jeg synes dælme det er sket nogle gange herinde at man har svinet til anonymt...øv bøv..

Nå, men forårsknus herfra...synes stadig baby.dk er det bedste..

Jeg syntes det er fint man kan være anonym. Nogle spørgsmål har man måske ikke lyst til at dele med alle andre herinde

Det er kun noget skidt når det kun bliver brugt for at skabe splid.

Anmeld

6. marts 2011

wamse

Tænkte det samme som dig. Synes da de slipper for let udenom, ved bare at slette sig, og så jo kan komme tilbage igen på et andet tidspunkt

Anmeld

6. marts 2011

Kongmulle

Kongmulle skriver:

Jeg syntes det er fint man kan være anonym. Nogle spørgsmål har man måske ikke lyst til at dele med alle andre herinde

Det er kun noget skidt når det kun bliver brugt for at skabe splid.

Forkert formuleret. Selvfølgelig vil man dele sit spørgsmål, ellers skrev man jo ikke,men det er ikke sikkert man har lyst til at alle ved hvem man er.

Anmeld

6. marts 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Eva

Vi er dybt modstandere af, at brugere nedgøres eller bagtales. Også - og især - når det foregår anonymt. 

Der er ikke tale om modvilje, når anonymiteten ikke ophæves i det aktuelle tilfælde. Vi har desværre et teknisk problem, som vi skal have Henrik til at kigge på. Men vi kæmper for at løse problemet, for ophævelse af anonymitet er klart påkrævet i dette tilfælde!

Bedste hilsner

Karoline, redaktør

Anmeld

6. marts 2011

LinLin

Jeg synes det er helt ok du tager det op - og kan godt forstå du gør efter den tråd der lige har været! Jeg synes godt nok heller ikke det der med at ophæve bliver praktiseret hvor det burde! Hvis ikke det skulle være i en tråd som den, der udelukkende er oprettet for at nedgøre/genere en anden bruger, hvor så!?! 

Anmeld

6. marts 2011

sarahb

Altså at være anonym og svine andre til er da så latterligt.. Det er jo KUN til for at skabe problemer.
Og helt ærligt så stå da ved hvad du mener...
Jeg synes i spørgsmål som er alt for private så skal ma selvfølgelig ha chancen for at være anonym. Men det der pis med at være anonym for at turde at svine andre til er såååååå plat..
Der er mange jeg er uenige med herinde, men vi lever da heldigvis i et samfund hvor vi har plads til forskelligheder og det ka jeg GODT rumme. Jeg skal ikke begynde at håne andre fordi de ikke mener det samme som mig. Men der åbenbart nogle der har behov for sådanne ting i deres liv og det finder jeg faktisk ret skræmmende.

Men ja, helt ærligt, kom ud med hvem fan´h*n var der valgte at lave den tråd med dig Eva... Ellers er det da alt for nemt.

Anmeld

6. marts 2011

Low

Måske skulle man gøre sådan at hvis man ville oprette en ano tråd så skulle den godkendes først

Anmeld

6. marts 2011

Vial

Low skriver:

Måske skulle man gøre sådan at hvis man ville oprette en ano tråd så skulle den godkendes først

SUPER god idé!!

Anmeld

6. marts 2011

Low

KaMa skriver:

SUPER god idé!!

Ja, det har jeg tit tænkt på.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.