isabellamor skriver:
okay.. den tråd har jeg så ikke lige set... beklager... 
(troede det her var en tråd hvor man snakkede generelt om hvorvidt anonymiteten skulle ophæves, og ikke om en generel tråd.. er vidst lidt bombet i hovedet i dag... )
Det er det også...altså en tråd om generel anonymitet, men den er vist blevet lavet på baggrund af, især, en anden tråd, hvor brugeren dækkede sig bag anonymitet og talte grimt om en anden.
Men der har staff så mulighed for at gå ind og ophæve anonymiteten.
Men jeg er helt enig med dig i, at det er godt, at der er den mulighed for anonymitet på baby.bk for de mennesker, der fx har en historie at fortælle eller spørgsmål at stille, hvor det er lidt svært ikke at blive genkendt, og min mening er, at alle skal have mulighed for at kunne fortælle eller stille spørgsmål uden at få noget i klemme, så længe det ikke er grænseoverskridende.
Vi må heller ikke lukke øjnene for at vi har enkelte brugere, som gemmer sig for fx voldelige x-mænd og lignende, og de har virkeligt brug for at kunne få hjælp og støtte uden at kunne blive genkendt.
At så nogle enkelte i ny og næ misbruger anonymiteten, må vi tage med til fordel for de mange, der har glæde af det.

Kærligst
Sussie
Anmeld