At ophæve anonymiteten...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Aves.

isabellamor skriver:

okay.. den tråd har jeg så ikke lige set... beklager...

(troede det her var en tråd hvor man snakkede generelt om hvorvidt anonymiteten skulle ophæves, og ikke om en generel tråd.. er vidst lidt bombet i hovedet i dag... )

Jamen, jo, det er det også...det må det gerne...helt fint..det var bare fordi der var en der havde startet en ikke særlig pæn anonym og meget person debat, mod en anden...men ellers endelig...bare skriv alt du lyster..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Isabella_mor

Secrets skriver:

Men omvendt kan man jo have sine grunde til at være anonym i hverdagsspørgsmål. Jeg har selv været der, og synes det er træls man er nødt til at starte med "Ja, der er en grund til jeg er anonym, blablabla"

der kan jo også være forskel på hverdagsspørgsmål.

men jeg har da bla set en der var anonym mht hvor meget boller skulle hæve og hvor meget gær der skulle i, og hvor personen var anonym..!! den fatter jeg til gængæld ikke..

Anmeld

6. marts 2011

Isabella_mor

Eva. skriver:

Jamen, jo, det er det også...det må det gerne...helt fint..det var bare fordi der var en der havde startet en ikke særlig pæn anonym og meget person debat, mod en anden...men ellers endelig...bare skriv alt du lyster..

oh.. ja efter man har fået barn sidder man jo ikke på baby.dk hele tiden jo, selvom man jo gerne ville, og så går man jo glip af lidt af hvert..

Anmeld

6. marts 2011

SussieThyssen

isabellamor skriver:

okay.. den tråd har jeg så ikke lige set... beklager...

(troede det her var en tråd hvor man snakkede generelt om hvorvidt anonymiteten skulle ophæves, og ikke om en generel tråd.. er vidst lidt bombet i hovedet i dag... )

Det er det også...altså en tråd om generel anonymitet, men den er vist blevet lavet på baggrund af, især, en anden tråd, hvor brugeren dækkede sig bag anonymitet og talte grimt om en anden.
Men der har staff så mulighed for at gå ind og ophæve anonymiteten.

Men jeg er helt enig med dig i, at det er godt, at der er den mulighed for anonymitet på baby.bk for de mennesker, der fx har en historie at fortælle eller spørgsmål at stille, hvor det er lidt svært ikke at blive genkendt, og min mening er, at alle skal have mulighed for at kunne fortælle eller stille spørgsmål uden at få noget i klemme, så længe det ikke er grænseoverskridende.

Vi må heller ikke lukke øjnene for at vi har enkelte brugere, som gemmer sig for fx voldelige x-mænd og lignende, og de har virkeligt brug for at kunne få hjælp og støtte uden at kunne blive genkendt.
At så nogle enkelte i ny og næ misbruger anonymiteten, må vi tage med til fordel for de mange, der har glæde af det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Kender så ikk li personen kan jeg se efter den er ophævet..

Men synes det er fair nok i disse tilfælde!
Ikke for vi andre så sku synke lige så lavt som personen og pege fingre af hende, men det er da rart og vide det onde der gemmer sig i folk!

op til baby.dk teamet for den regel med ano..

Anmeld

6. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ved ikke om du har skrevet det før, men blev nys omkring svaret på det emne du oprettede

Stemte nemlig selv 27, hvilket var meget yngre end de fleste andre stemte kunne jeg se :p Så er lidt nys på svaret nu ?

knuser

Anmeld

6. marts 2011

Aves.

**C** skriver:

Ved ikke om du har skrevet det før, men blev nys omkring svaret på det emne du oprettede

Stemte nemlig selv 27, hvilket var meget yngre end de fleste andre stemte kunne jeg se :p Så er lidt nys på svaret nu ?

knuser

hihi.. det var virkelig et sødt gæt...36 år...om tre uger..

Anmeld

6. marts 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Det er det også...altså en tråd om generel anonymitet, men den er vist blevet lavet på baggrund af, især, en anden tråd, hvor brugeren dækkede sig bag anonymitet og talte grimt om en anden.
Men der har staff så mulighed for at gå ind og ophæve anonymiteten.

Men jeg er helt enig med dig i, at det er godt, at der er den mulighed for anonymitet på baby.bk for de mennesker, der fx har en historie at fortælle eller spørgsmål at stille, hvor det er lidt svært ikke at blive genkendt, og min mening er, at alle skal have mulighed for at kunne fortælle eller stille spørgsmål uden at få noget i klemme, så længe det ikke er grænseoverskridende.

Vi må heller ikke lukke øjnene for at vi har enkelte brugere, som gemmer sig for fx voldelige x-mænd og lignende, og de har virkeligt brug for at kunne få hjælp og støtte uden at kunne blive genkendt.
At så nogle enkelte i ny og næ misbruger anonymiteten, må vi tage med til fordel for de mange, der har glæde af det.

Kærligst
Sussie

er meget enig det er helt rigtigt.. det er en hjemmeside og der bør ikke gå nogen skår af os piger hvis der er nogle der bruger anonymiteten til gak og gøgl. men trist er det når det bliver brugt til at svine andre til.. det er sgu for lavt...

men ja.. baby.dk teamet har styr på lortet og ikke lort på styret, og så kan vi andre hygge os med kagetråde og billeder af dejlige unger og hyggesnak om bæredimser, fastalavnstøj og jeg skal komme efter dig..

Anmeld

6. marts 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

der kan jo også være forskel på hverdagsspørgsmål.

men jeg har da bla set en der var anonym mht hvor meget boller skulle hæve og hvor meget gær der skulle i, og hvor personen var anonym..!! den fatter jeg til gængæld ikke..

Måske synes man det var flovt at udstille sig selv som en, der ikke har styr på bagning. Vi har alle forskellige grænser for hvad vi mener er pinligt, og det har jeg fuld respekt for. For et eller andet sted er det jo spørgsmålet uvedkommende, om der står "Anonym" eller "Liselotte" i venstre hjørne

Anmeld

6. marts 2011

Kløver

Eva. skriver:

det bliver så ikke gjort hvis personen sletter sig selv ?

Det synes jeg egentlig ikke er ok, for så kan man vel bare starte forfra igen og igen eller?

Åhh, hvor jeg bare synes den der anonymitet tit er med til bare at skabe en dårlig stemning og ligegyldige latterlige tråde.

Ved godt jeg nu tager debatten op og nogle vil skrive at jeg bidrager med en dårlig stemning, men altså, jeg synes dælme det er sket nogle gange herinde at man har svinet til anonymt...øv bøv..

Nå, men forårsknus herfra...synes stadig baby.dk er det bedste..

tja jeg troede faktisk at hvis man blev banned fra siden, at man blev slettet på dne måde, at man ikke kan oprette ny bruger igen fra sin ip adresse, ved ihvertfald mange andre sider bruger den slags så troede det blev brugt her også.

Nå men jeg synes nu det er godt at kunne bruge anonym, hvis man har noget følsomt at snakke om, eller spørge om, eller noget hvor man måske ikke ønsker det er noget man vil dele med venner eller familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.