Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg går ud fra det første indlæg, der blev skrevet.
Og her synes jeg ikke, det lyder så skrækkeligt. Jeg synes faktisk det lyder rigtig fornuftigt og gennemtænkt. Kan ikke lige se, hvorfor hun skulle have mistet forstanden.
Jeg kender self ikke hende ell hendes situation, men hun har større børn og et mindre barn. Så hun har noget erfaring. Jeg tolker også, hun "hviler" en del i sig selv, når hun er langtidsammende -> Hun har taget et valg om noget, der ikke altid er accepteret. Og nu har hun valgt at tage sit barn på 2½ år ud af vuggestuen pga hun selv og en baby skal gå hjemme i lang tid. Jamen i mine ører lyder det jo nærmest som en velovervejet drøm.
De kan jo gå og hygge sig. Ingen tidspres og moren kan nyde sine børn, lære dem, være den første til at se udvikling, sanser, sprog osv osv. Og når det barn på 2½ skal i bh, er jeg ret sikker på, moren også tager sine forholdsregler der -> langsom tilvænning, men det lille barn skal jo også ud på det tidspunkt.
Beklager men jeg kan ikke se hvad problemet er. Sikke dog en mulighed for både mor, små børn, men også de store børn.
VH Kloster
Anmeld