Min veninde har mistet forstanden!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Pia.

DK skriver:

Vuggestue i vores kommune 3200 kr!!!

Hvor er det vildt .... 3200,- det er virkelig dyrt... syntes de priser bliver højere og højere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

bagger26

Syntes din veninde lyder som en vidunderlig mor.. Kærlig, omsorgsfuld og nærværende med sine børn.. Bare der var flere af hendes slags...

Anmeld

2. marts 2011

Thalia

Jeg har ikke læste hele tråden, men...

Jeg synes overhovedet ikke at din veninde har mistet forstanden, tvært imod. Adskillige undersøgelser viser at det bedste for børn under 3 år er at være hjemme sammen med mor og far frem for i pasning, faktisk bliver det nogle gange betragtet som mere eller mindre skadeligt at sende børn afsted i pasning før de er 2 år gamle.

Derudover er der temmeligt stor aldersforskel på de to ældste børn og på den lille som nu er taget ud af institution, og dermed bliver det altså også en rigtig stor omvæltning for den 2½ årige pludseligt at skulle være "stor".

Jeg synes det er fantastisk at din veninde benytter sig afmuligheden for at have sine 2 små børn hjemme hos sig, både for at styrke båndet mellem de små søskende, og for at give den 2½ årige lidt ro på tilværelsen før det går løs med børnehave.

Jeg kan ærligt talt ikke komme på noget som helst dårligt ved den valgte løsning, tvært imod.

Anmeld

2. marts 2011

Thalia

Low skriver:

Er der ikke også nogle der går hjemme med deres børn til de skal gå i skole?

Jeg spørg kun fordi jeg ikke ved det helt

Min storesøster og hendes mand har 5 børn, og de er hjemmepasset indtil hun for 1 år siden begyndte at arbejde igen. På det tidspunkt var de 3 ældste i skole og de to yngste startede i børnehave og dagpleje.

Alle 5 børn er søde dejlige velbalancerede børn, og jeg har utroligt stor respekt for min søster og svogers evne til at prioritere deres børns behov over deres egne.

Det er min helt klare holdning at rigtigt mange børn ville have utroligt godt af at være hjemme hos deres forældre meget længere tid end de får lov til.

Anmeld

2. marts 2011

Mi

Kildebakken skriver:

Hvis en af mine veninder startede en tråd om mig og mine valg omkring mine børn, hvor jeg blev beskrevet som "at have mistet forstanden", så var jeg blevet rigtig skuffet. Ville bare lige gøre dig opmærksom på det:-)

Meget enig.

Anmeld

2. marts 2011

Mi

Anjamichell skriver:

Hvor ville jeg gerne høre "MOR'S" eget version af alt dette... Det er trods alt hende der har taget beslutningen.. Her sidder alle vi andre og kommer med den ene bemærkning efter den anden... hvor moren, som måske er herinde på baby.dk selv, ikk aner en døjt om hvad der foregår og ikk har en eneste ærlig chance for at forsvare sig.. Da trådstarter vælger at være ANONYM hvilket efter min mening er langt mere uansvarligt som veninde end den handling mor laver ved sin beslutning omkring sine børn!!

Der var INGEN af mine veninder der nogensinde skulle byde mig at skrive sådan et indlæg bag min ryg... Jeg var blevet rasende og derefter noget så ked af det og SKUFFET!!

Jeg havde til hver en tid valgt at sætte mig ned sammen med min veninde og råde vejlede og støtte hende i den beslutning hun end tog...

Havde en veninde budt mig det samme som du gør her, var det med garanti hende der var blevet valgt far og ikk mine børn...

Ser du... DET er efter min personlige mening... faktisk det der er det største svigt i denne tråd!!

Præcis

Anmeld

2. marts 2011

Mi

Thalia skriver:

Min storesøster og hendes mand har 5 børn, og de er hjemmepasset indtil hun for 1 år siden begyndte at arbejde igen. På det tidspunkt var de 3 ældste i skole og de to yngste startede i børnehave og dagpleje.

Alle 5 børn er søde dejlige velbalancerede børn, og jeg har utroligt stor respekt for min søster og svogers evne til at prioritere deres børns behov over deres egne.

Det er min helt klare holdning at rigtigt mange børn ville have utroligt godt af at være hjemme hos deres forældre meget længere tid end de får lov til.

Meget enig, og dejligt at høre en god historie om hjemmepasning

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. marts 2011

Mette+Mathias

Pia. skriver:

Hvor er det vildt .... 3200,- det er virkelig dyrt... syntes de priser bliver højere og højere...

Her koster det 3745! Godt mindstemanden går i DUS, det er da kun 1500.

Anmeld

2. marts 2011

Henriette1973

Thalia skriver:

Anmeld

2. marts 2011

wamse

bagger26 skriver:

Syntes din veninde lyder som en vidunderlig mor.. Kærlig, omsorgsfuld og nærværende med sine børn.. Bare der var flere af hendes slags...

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.