Anonym skriver:
Ja du har måske ret... Jeg tror det der i bund og grund bekymrer mig mest er at hun lever sit liv igennem sine børn og har altid gjort det. Hun tænker aldrig på sig selv... Hun har 3 børn og arbejder fuld tid, når hun en enkelt gang imellem har fri så skal den mindste være hjemme hos hende hvor hun måske kunne bruge noget tid til sig selv istedet men det gør hun aldrig 
Jamen hvem siger at det overhovedet er nødvendigt at leve "sit" liv. Hvad nu om det ER hendes liv at være mor?
Hvis jeg havde kunne gøre som min mor, så havde jeg gået hjemme med mine 3 fuldtime og været fuldtime mor så længe de var små og indtil de skulle i skole..og måske endda længere.
Vi er mange kvinder hvor livet netop ER at være mor, og det er ens fulde liv.
Jeg ved ikke hvorfor nogle kvinder tror det er lykken at skulle sparkes ud på arbejdsmarkedet, at skulle være åh så med på trenden!?!
For mit vedkommende er lykken at være i mit hjem, at være sammen med min familie og at leve livet på den måde.
Så hvad du måske synes er rigtigt for dig, er ikke ensbetydende med at det er rigtigt for hende.
Jeg har en kusine med 7...ja du læste rigtigt...7 børn, og for hende har hele livet handlet om at være omkring sine børn og siden sine børnebørn. Alt andet kom i anden række.

Kærligst
Sussie
Anmeld