Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

pussepige

Valget i har truffet er det bedste for jer og så er det jo det rigtige valg.

Jeg har selv 2 børn med 14 mdr mellemrum og det er indimellem hårdt, vores var så planlagt og er glad for det valg vi traf ved at få dem tæt på hinanden  Vil så sige at blev jeg gravid nu ved et uheld tror jeg også jeg valgte abort..

Smider lige en kæmpe  til dig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Nej, det tror jeg ikke. Og ikke mere end hvad man så ville gøre på p-piller. Der er to slags hormoner i p-piller og kun en i hormonspiral, og så kommer det meget mere lokalt end p-piller som sendes ud i hele kroppen. Så jeg akn anbefale den.

Ok ja for jeg tog 10 kg på på p-piller sidst og det var jeg bare mega ked af og denne gang har jeg tabt så meget at jeg kun er 3 kg fra min normal vægt og jeg VIL ikke tage på igen så vi var faktisk blevet enig om at manden skulle have snittet men det koster så lige 8000 det har vi så ikke råd til. Men havde nemlig hørt man tog på af den så det ville jeg ikke. Men det kan da godt være vi lige skal tage den op til overvejelse igen. 

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Ok ja for jeg tog 10 kg på på p-piller sidst og det var jeg bare mega ked af og denne gang har jeg tabt så meget at jeg kun er 3 kg fra min normal vægt og jeg VIL ikke tage på igen så vi var faktisk blevet enig om at manden skulle have snittet men det koster så lige 8000 det har vi så ikke råd til. Men havde nemlig hørt man tog på af den så det ville jeg ikke. Men det kan da godt være vi lige skal tage den op til overvejelse igen. 

Hvad med en almindelig spiral...? og ellers må man jo lige passe på med kosten der i starten.. og 8000kr er godt nok også mange penge..

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Eva. skriver:

Jeg ville heller ikke have dem så tæt..der ville have været 17 mdr, og det kunne jeg ikke bære over for de andre...så det blev sådan.

Nej, du kan slet ikek mærke den og det gode, hvis det er en med hormon i, er at man efter de første måneder stor set ingen eller kun har en meget meget lille blødning..det er dejligt..

Ok det lyder godt - jeg må lige høre hvad der er af muligheder

Anmeld

3. marts 2011

Diana...

Eva. skriver:

Hvad med en almindelig spiral...? og ellers må man jo lige passe på med kosten der i starten.. og 8000kr er godt nok også mange penge..

Åhh altså snitte ville bare være bedst vi skal jo ikke have flere børn. Ja det er nemlig mega mange penge og det først lige begynd at koste her pr 1 januar så vi var lige 12 dage for sent ude ØV  

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

Diana... skriver:

Åhh altså snitte ville bare være bedst vi skal jo ikke have flere børn. Ja det er nemlig mega mange penge og det først lige begynd at koste her pr 1 januar så vi var lige 12 dage for sent ude ØV  

ej, det er sgu da også bare uheldigt...

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

pussepige skriver:

Valget i har truffet er det bedste for jer og så er det jo det rigtige valg.

Jeg har selv 2 børn med 14 mdr mellemrum og det er indimellem hårdt, vores var så planlagt og er glad for det valg vi traf ved at få dem tæt på hinanden  Vil så sige at blev jeg gravid nu ved et uheld tror jeg også jeg valgte abort..

Smider lige en kæmpe  til dig..

Der er 4 år imellem mine - og det er jeg rigtigt glad for.. Så de der 14 mdr der ville være er helt uoverskueligt

Anmeld

3. marts 2011

twinboys

DAs mor skriver:

Tak - vi har besluttet ikke at "beholde" det...

et varmt klem til dig

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Diana... skriver:

Men er det ikke noget med man tager på af den? 

Undskyld et side spring TS. håber det er i orden?

Helt ok.. Den side af det har jeg ikke lige tænkt på, så fint du spørger

Anmeld

3. marts 2011

Valle81

DAs mor skriver:

DET VAR SÅ MENINGEN DET SKULLE HAVE VÆRET ANONYMT... Hmmm....

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... Har en dreng på 4 og en dreng fra september sidste år (!!!), og har sagt jeg ikke skal have flere... Men nu er der altså "noget" indeni mig...

Jeg HAR taget p-piller - alle sammen! Men har ikke fået mens her i "pausen" og har derfor taget en test her til aften; stregen kom med det samme - så jeg er ikke i tvivl om at den er der!

Jeg har bare lyst til at tude - men det skifter imellem at være tanken om et barn og en abort... Begge dele er uoverskuelige lige nu

Jeg har haft en SA - det var bare det mest forfærdlige jeg har oplevet! Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre...

Nøj - noget l***

Hey,

Har først set tråden lige i dette sekund..............

Wooooooooooooow - og åhh jeg ved jo lige hvordan du har det - stod jo i det da Anton kun var små 3 mdr.

Så jeg kender til alle dine følelser.

Jeg kan læse mig frem til at i har truffet beslutningen og det ska du også nok komme igennem. Og som du skrev i tråden så har du egentlig aldrig tænkt at du skulle have flere. Og i vores tilfælde var det at vi gerne ville have flere den største grund ti at vi valgte at beholde.

Jeg håber at alt kommer til at løbe problemfrit for Jer.

Kæmpe mega kram
Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.