DAs mor skriver:
DET VAR SÅ MENINGEN DET SKULLE HAVE VÆRET ANONYMT... Hmmm.... 

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... Har en dreng på 4 og en dreng fra september sidste år (!!!), og har sagt jeg ikke skal have flere... Men nu er der altså "noget" indeni mig...
Jeg HAR taget p-piller - alle sammen! Men har ikke fået mens her i "pausen" og har derfor taget en test her til aften; stregen kom med det samme - så jeg er ikke i tvivl om at den er der!
Jeg har bare lyst til at tude - men det skifter imellem at være tanken om et barn og en abort... Begge dele er uoverskuelige lige nu 
Jeg har haft en SA - det var bare det mest forfærdlige jeg har oplevet! Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre...
Nøj - noget l*** 

Hey,
Har først set tråden lige i dette sekund..............
Wooooooooooooow - og åhh jeg ved jo lige hvordan du har det - stod jo i det da Anton kun var små 3 mdr.
Så jeg kender til alle dine følelser.
Jeg kan læse mig frem til at i har truffet beslutningen og det ska du også nok komme igennem. Og som du skrev i tråden så har du egentlig aldrig tænkt at du skulle have flere. Og i vores tilfælde var det at vi gerne ville have flere den største grund ti at vi valgte at beholde.
Jeg håber at alt kommer til at løbe problemfrit for Jer.
Kæmpe mega kram
Christina
Anmeld