Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Kvindemin

DAs mor skriver:

DET VAR SÅ MENINGEN DET SKULLE HAVE VÆRET ANONYMT... Hmmm....

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... Har en dreng på 4 og en dreng fra september sidste år (!!!), og har sagt jeg ikke skal have flere... Men nu er der altså "noget" indeni mig...

Jeg HAR taget p-piller - alle sammen! Men har ikke fået mens her i "pausen" og har derfor taget en test her til aften; stregen kom med det samme - så jeg er ikke i tvivl om at den er der!

Jeg har bare lyst til at tude - men det skifter imellem at være tanken om et barn og en abort... Begge dele er uoverskuelige lige nu

Jeg har haft en SA - det var bare det mest forfærdlige jeg har oplevet! Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre...

Nøj - noget l***

'Åh nej søde', eller hvad man kan sige
Træls situation at komme i, når det ikke lige var det man havde ventet. Har du gjort dig nogle overvejelser omkring det hele.

Varme tanker - Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Ranarupta

DAs mor skriver:

Jeg har i hvert fald gjort hvad jeg kunne for at det ikke skulle ske! Ved ikke hvad detr er gået galt! Jeg har ikke været syg, altså kastet op eller noget i den retning...

Men vi er kommet frem til at det ikke er det rigtige for vores familie at få en til nu!

Jeg er rigtigt glad for, at I har fundet en beslutning, der føles rigtig for jer! 
Det er altså det allervigtigste!

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Valle81 skriver:

Hey,

Har først set tråden lige i dette sekund..............

Wooooooooooooow - og åhh jeg ved jo lige hvordan du har det - stod jo i det da Anton kun var små 3 mdr.

Så jeg kender til alle dine følelser.

Jeg kan læse mig frem til at i har truffet beslutningen og det ska du også nok komme igennem. Og som du skrev i tråden så har du egentlig aldrig tænkt at du skulle have flere. Og i vores tilfælde var det at vi gerne ville have flere den største grund ti at vi valgte at beholde.

Jeg håber at alt kommer til at løbe problemfrit for Jer.

Kæmpe mega kram
Christina

Det er nemlig ikke meningen vi skal have flere - og jeg har jo også taget p-piller af samme grund...

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Brams skriver:

Kæmpe stort kan se I har taget Jeres beslutning som helt sikkert er den rigtige for Jer.

Personligt kunne jeg aldrig få en abort. Vi har brugt 12 år på at få vores smukke Lærkemus og jeg ville være SÅ lykkelig hvis der pludselig "dumpede" en lille ny ind  Men sådan er vores situationer jo så forskellige, bliver bare så trist fordi jeg altid tænker, at det barn ville jeg gerne have haft

Synes det er super modigt af Jer at tage beslutningen og ønsker Jer alt held og lykke.

Kan desværre ikke give det videre...

Men os der ikke har problemer med at blive gravide (tilsyneladende alt for let i dette tilfælde)er nødt til ikke at tænke på jer der ikke kan/har svært ved det! Det er ikke ønsket det her

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig kan der også være andre vægtige problemer, som fx dårlige sociale forhold, meget ung, psykiske problemer og den slags. Men hvis man ellers er en normal og velfungerende familie med ok økonomi så absolut nej.
Abort er ikke bare noget man får, fordi at man synes, man ikke vil have et barn mere eller fordi det ikke passer tidsmæssigt.
Jeg har selv fået to provokerede aborter og ved hvor ufatteligt ondt det gør, og jeg tænker ofte på mine 2 ufødte og har i grunden aldrig tilgivet mig selv, selvom der ikke var noget valg dengang.

Sådan ser jeg overhovedet ikke på det - som du har kunnet læse dig frem til...

Anmeld

3. marts 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig kan der også være andre vægtige problemer, som fx dårlige sociale forhold, meget ung, psykiske problemer og den slags. Men hvis man ellers er en normal og velfungerende familie med ok økonomi så absolut nej.
Abort er ikke bare noget man får, fordi at man synes, man ikke vil have et barn mere eller fordi det ikke passer tidsmæssigt.
Jeg har selv fået to provokerede aborter og ved hvor ufatteligt ondt det gør, og jeg tænker ofte på mine 2 ufødte og har i grunden aldrig tilgivet mig selv, selvom der ikke var noget valg dengang.

Åhh, sussie...synes dælme den udtalelse er malplaceret i den her tråd..

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Chritinap skriver:

'Åh nej søde', eller hvad man kan sige
Træls situation at komme i, når det ikke lige var det man havde ventet. Har du gjort dig nogle overvejelser omkring det hele.

Varme tanker - Christina

Jeg ved ikke hvad man skal... det er bare en rigtigt træls situation. Men beslutningen er taget nu og vi er ikke i tvivl om det er det rigtige!

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Eva. skriver:

Åhh, sussie...synes dælme den udtalelse er malplaceret i den her tråd..

det synes jeg også... valgte bare at skrive jeg ikke er enig...

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Jeg vil ønske jer alt det bedste.....jeg ved det har været en svær beslutning for jer. Det er jo ikke noget man gør for sjovt, men noget der er blevet tænkt godt og grundigt igennem og talt godt igennem

Der vil selvfølgelig altid være nogen, der har det svært med jeres beslutning. Netop pga. de har svært ved at få børn, har aborteret eller noget helt tredje. men som du selv skriver, så må i se bort fra det, og tage jeres helt egen beslutning. I kan dælme heller ikke gøre for, hvad der sker for andre.....så det bør der da ikke tages hensyn til.

Jeg har lige været igenne en MA, men jeg kan da stadig godt forstå jeres beslutning. I havde valgt at i ikke ville have flere børn. i havde beskyttet jer, og alligevel blev du gravid. Så må man tage den beslutning, der er rigtig for en selv.

Jeg ønsker jer alt det bedste fremover

Anmeld

3. marts 2011

Dorthe1986

Først og fremmest, sikke en træls situation at stå i

Når det så er sagt er det godt at i har fundet den rette løsning for jeres familie

Jeg er selv en af dem, der har svært ved at få børn, men kan sagtens forstå jeres valg Det behøver nemlig ikke kun være pga. helbreddet eller andre problemer, der skal ligge til grund for en abort. Man er jo også nødt til at se på om det overhovedet vil være gavnligt for familien... I jeres situation vil det jo lige pludselig kræve en masse forandringer, såsom at i skulle flytte have ny bil og ikke at glemme jer som familie. Og selvom grunden "kun" er at det ikke passer ind tidsmæssigt osv, jamen så er det jo også en vigtig grund - for man er jo altså nødt til at have overskuddet til endnu en lille

Men ja det er godt at i har fundet den løsning, der passer jer bedst! Uanset hvad grunden er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.