Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

sweet

DAs mor skriver:

- alt hvad jeg kan for at den bliver der denne gang

sødt af dig... mange tak og håber du kommer godt over din situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

LinLin

SpunkenJo skriver:

Man skal først og fremmest tage sig af de individer der er her. Og man skal træffe de bedste valg for sig selv og hele sin familie.

Hvis I vil ende med at gå fra hinanden hvis imbecilere barnet, vil det da være dybt usmageligt at sætte et barn til verden hvor man allerede nu ville vide at både dn nye baby, og søskende vil få en fremtid som skilsmissebørn.

Jeg håbet I kommer over de næste par uger uden for megen tjuhej.

Knud Jo

Ja de to vi har er og vores familie det hele taget af det vigtigste! - det er også det vi har taget beslutningen ud fra

Anmeld

3. marts 2011

Brams

DAs mor skriver:

Kan desværre ikke give det videre...

Men os der ikke har problemer med at blive gravide (tilsyneladende alt for let i dette tilfælde)er nødt til ikke at tænke på jer der ikke kan/har svært ved det! Det er ikke ønsket det her

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i

Anmeld

3. marts 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Ja de to vi har er og vores familie det hele taget af det vigtigste! - det er også det vi har taget beslutningen ud fra

Jeg syns det er helt rigtigt.

Og skulle vi fx. få meldingen om downs eller andet, så vil beslutningen om ikke at få barnet være ud fra en betragtning omkring hva vores familie skal udsættes for.

Og det skal man tage hensyn til, uagtet om andre får ondt i nummien, fordi de fx ikke selv kan få børn, eller bare er imod abort.

- I har jo gjort hvad I kunne få ikek at komme i denne situation! Det ansvarlige valg er det I har gjort jer her.

Knus Jo

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

SpunkenJo skriver:

Jeg syns det er helt rigtigt.

Og skulle vi fx. få meldingen om downs eller andet, så vil beslutningen om ikke at få barnet være ud fra en betragtning omkring hva vores familie skal udsættes for.

Og det skal man tage hensyn til, uagtet om andre får ondt i nummien, fordi de fx ikke selv kan få børn, eller bare er imod abort.

- I har jo gjort hvad I kunne få ikek at komme i denne situation! Det ansvarlige valg er det I har gjort jer her.

Knus Jo

Man kan ikke tage hensyn til andre altid - slet ikke i en situation som denne

Anmeld

4. marts 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Man kan ikke tage hensyn til andre altid - slet ikke i en situation som denne

Det ka man nemlig ikke.

I har taget det rigtige og ansvarlige hensyn der skal tages. Nemlig at jeres familie skal fungere og være lykkelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.