Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.153 visninger
125 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

LinLin

DET VAR SÅ MENINGEN DET SKULLE HAVE VÆRET ANONYMT... Hmmm....

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... Har en dreng på 4 og en dreng fra september sidste år (!!!), og har sagt jeg ikke skal have flere... Men nu er der altså "noget" indeni mig...

Jeg HAR taget p-piller - alle sammen! Men har ikke fået mens her i "pausen" og har derfor taget en test her til aften; stregen kom med det samme - så jeg er ikke i tvivl om at den er der!

Jeg har bare lyst til at tude - men det skifter imellem at være tanken om et barn og en abort... Begge dele er uoverskuelige lige nu

Jeg har haft en SA - det var bare det mest forfærdlige jeg har oplevet! Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre...

Nøj - noget l***

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

morethanperfect

DAs mor skriver:

Ved ikke om jeg skal grine eller græde... Har en dreng på 4 og en dreng fra september sidste år (!!!), og har sagt jeg ikke skal have flere... Men nu er der altså "noget" indeni mig...

Jeg HAR taget p-piller - alle sammen! Men har ikke fået mens her i "pausen" og har derfor taget en test her til aften; stregen kom med det samme - så jeg er ikke i tvivl om at den er der!

Jeg har bare lyst til at tude - men det skifter imellem at være tanken om et barn og en abort... Begge dele er uoverskuelige lige nu

Jeg har haft en SA - det var bare det mest forfærdlige jeg har oplevet! Jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre...

Nøj - noget l***

Åhh ved ikke hvad jeg skal sige , men sender dig en masse  Håber du finder den rigtige løsning ! 

Anmeld

1. marts 2011

Kongmulle

Ja det er jo lidt svært at vide hvad man skal skrive så,men sender en

Anmeld

1. marts 2011

Bavianis

DAs mor skriver:

Nøj - noget l***

Hold nu kæft!

Det var da lige dagens wake up call! Hvad har du tænkt dig søde? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Andet end at det da bare er helt vildt...

Kraaaam! 

Anmeld

1. marts 2011

SpunkenJo

Sikke et konfliktbal

Men mon ikke der er plads til en guldklump mere?

Jeg tillader mig et lillebitte tillykke alligevel. Og en kæmpe krammer samt OOHH SHIT!!

Knus Jo

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Bavianis skriver:

Hold nu kæft!

Det var da lige dagens wake up call! Hvad har du tænkt dig søde? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Andet end at det da bare er helt vildt...

Kraaaam! 

Helt vildt forfærdelig situation

Jeg ved det virkeligt ikke... Og har ingen anelse om hvor lang tid jeg har til at tage en beslutning

Anmeld

1. marts 2011

Anaglad

DAs mor skriver:

DET VAR SÅ MENINGEN DET SKULLE HAVE VÆRET ANONYMT... Hmmm....

Nøj - noget l***

Hej..

Mit råd vil være tag den med ro i første omgang. Tag ingen beslutninger før du er faldet til ro. Få en snak med kæresten og få lige verificeret hos lægen, at du ER gravid...

Hvis du er det må I så snakke jer frem til, om I kan gå med til abort eller, om I må tage den næste med.

Personligt ville jeg nok aldrig kunne få foretaget en abort.. Så hvis "uheldet" var ude ville jeg nok få barnet..

Håber du finder en løsning.

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

SpunkenJo skriver:

Sikke et konfliktbal

Men mon ikke der er plads til en guldklump mere?

Jeg tillader mig et lillebitte tillykke alligevel. Og en kæmpe krammer samt OOHH SHIT!!

Knus Jo

Oooh shit dækker vist

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

morethanperfect skriver:

Åhh ved ikke hvad jeg skal sige , men sender dig en masse  Håber du finder den rigtige løsning ! 

tak

Anmeld

1. marts 2011

sweet

et meget lille tillykke her fra hvis nu du bestemmer dig for at beholde dethåber du finder den rigtige løsning... hvad siger din mand til det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.