Shit! har lige testet positiv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

LinLin

Dorthe1986 skriver:

Ja det er super dejligt

Vi havde vænnet os til tanken at vi nok skulle i behandling, men så lige pludselig så var den der, efter jeg havde tabt mig og sådan

Hvor dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

LinLin

sweet skriver:

nu har jeg selv tabt flere gange... og selvfølgelig er det første da jeg tænker "nååå en lille spire gid det var mig"... men jeg forstår dig godt alligevel og syntes det er helt okay i har taget det valg...

det er jo op til jer hvad i kan overskue osv... og du har jo også i god tro beskyttet dig fordi i ikke ville have flere børn.. det er jo ikke din skyld beskyttelsen ikke har virket...

Er ked af du har mistet flere gange - har heldigvis kun prøvet det een gang...

Det ville jo heller ikke hjælpe dig eller andre der kømper at vi beholdte et barn vi ikke ønsker

Anmeld

3. marts 2011

Chellen

Stærk beslutning, .
Og det klart rigtige, taget din og jeres beslutning i betragtning .

Anmeld

3. marts 2011

Chellen

ChelleGirl skriver:

Stærk beslutning, .

rettelse: jeres situation taget i betragtning

Anmeld

3. marts 2011

Christine

DAs mor skriver:

Der kan for  mig at se være 1000-vis af lige gyldige (ikke "ligegyldige" ) grunde til at få abort! Jeg tror faktisk vi ville gå fra hinanden hvis vi fik en til nu - der ville simpelthen ikke være noget overskud overhovedet

Jeg kan godt forstå at det må være hårdt for barnløse at høre om frivillig abort når I kæmper for at blive gravide, men det er "man" simpelthen nødt til at lade være med at tænke på/tage sig af (øv hvor det lyder koldt... )

Held og lykke med det! Jeg synes altid det er en ok grund til abort hvis man ikke ønsker et barn mere og så er den ikke længere. Desuden er det modigt af dig at være ærlig og jeg er sikker på du bliver lettet når det hele er overstået, for det virker gennemtænkt og som den rigtige løsning i din situation.

Anmeld

3. marts 2011

sweet

DAs mor skriver:

Er ked af du har mistet flere gange - har heldigvis kun prøvet det een gang...

Det ville jo heller ikke hjælpe dig eller andre der kømper at vi beholdte et barn vi ikke ønsker

nej det er nemlig også det jeg mener...

syntes det er fedt i har tænkt det igennem inde man tager en beslutning om man kan få tingene til at hænge sammen med et barn mere...

selvom jeg står i den situation ( er dog gravid for 6 gang nu)

så forstår jeg dig godt...

Anmeld

3. marts 2011

SpunkenJo

DAs mor skriver:

Der kan for  mig at se være 1000-vis af lige gyldige (ikke "ligegyldige" ) grunde til at få abort! Jeg tror faktisk vi ville gå fra hinanden hvis vi fik en til nu - der ville simpelthen ikke være noget overskud overhovedet

Jeg kan godt forstå at det må være hårdt for barnløse at høre om frivillig abort når I kæmper for at blive gravide, men det er "man" simpelthen nødt til at lade være med at tænke på/tage sig af (øv hvor det lyder koldt... )

Man skal først og fremmest tage sig af de individer der er her. Og man skal træffe de bedste valg for sig selv og hele sin familie.

Hvis I vil ende med at gå fra hinanden hvis imbecilere barnet, vil det da være dybt usmageligt at sætte et barn til verden hvor man allerede nu ville vide at både dn nye baby, og søskende vil få en fremtid som skilsmissebørn.

Jeg håbet I kommer over de næste par uger uden for megen tjuhej.

Knud Jo

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

ChelleGirl skriver:

Stærk beslutning, .

Tak

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

sweet skriver:

nej det er nemlig også det jeg mener...

syntes det er fedt i har tænkt det igennem inde man tager en beslutning om man kan få tingene til at hænge sammen med et barn mere...

selvom jeg står i den situation ( er dog gravid for 6 gang nu)

så forstår jeg dig godt...

- alt hvad jeg kan for at den bliver der denne gang

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Christine skriver:

Held og lykke med det! Jeg synes altid det er en ok grund til abort hvis man ikke ønsker et barn mere og så er den ikke længere. Desuden er det modigt af dig at være ærlig og jeg er sikker på du bliver lettet når det hele er overstået, for det virker gennemtænkt og som den rigtige løsning i din situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.