Er i sarte med madgriseri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Okay sagen er den, at vi har fået Maria til at spise igen

Vi har fundet ud af at sætter vi maden foran hende og lader hende være i fred, spiser hun! Det resulterer selvfølgelig i det største svineri, fordi hun får lov til at gøre lige hvad hun vil.

Der har været alt for meget fokus og pres på maden. Desuden kan hun jo 100% selv styre tempoet og mængden nu. Det tror jeg virkelig er løsningen!

Men, men, men sådan ser andre ikke på det Vi fortalte det i vuggestuen, at hun svinede, og de sagde bare, "Øv det var da træls" TRÆLS?! Pigebarnet spiser og det er et mirakel!

Jeg er da fuldstændig ligeglad med at det tager en halv time at gøre rent bagefter for hun har mad i maven! Desuden lærer hun vel at styre skeen bedre?

Hvis vi er i byen, kan vi vel ligge et håndklæde (eller to) rundt om stolen til at tage det værste

Jeg var ret stolt da vi afleverede hende i morges med "nyheden", men gik derfra med en følelse af at jeg har et barn der ikke kan sidde pænt og som er uopdragent

Hvad tænker i?

I får lige et billede; "The scene of the crime"

HUN SPISER

Om hun så grissede for en hel børnehave - HVAD SÅ.. HUN SPISER og det er da det vigtigste

Må indrømme at med Tino kastede han maden i hovedet på mig - SPECIELT grøden...!! Der ku jeg altså godt blive lidt  Men han spiste og det var da klart til vigtigste..

Og hun spiste jo også dejligt herude - og det var altså ikke voldsomt  at rydde op efter. Hun er jo altså kun 14 måneder...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

<3

Laulund87 skriver:

Nej hun er lige begyndt på billedet, det var et heldigt øjeblik jeg tog billedet

Jeg forstår heller ikke at det skal være træls at hun spiser sådan Jeg har sgu aldrig hørt om børn der ikke skulle øve sig først

Næh jeg tænker måske det er fordi hun er lidt sent på den, men det er der jo ligesom en ret god grund til!

Tror du skal hoppe og falde ned på de bemærkning og så ellers komme med en rigtig skyld-med-skyld-på bemærkning om at det er da ærgeligt at de sådan fandt det nemmere med sonde end et barn der spiser som det skal Det kunne jeg godt finde på

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

quar20 skriver:

HUN SPISER

Om hun så grissede for en hel børnehave - HVAD SÅ.. HUN SPISER og det er da det vigtigste

Må indrømme at med Tino kastede han maden i hovedet på mig - SPECIELT grøden...!! Der ku jeg altså godt blive lidt  Men han spiste og det var da klart til vigtigste..

Og hun spiste jo også dejligt herude - og det var altså ikke voldsomt  at rydde op efter. Hun er jo altså kun 14 måneder...!!

Nej det var ikke voldsomt ude hos dig, men det var også kun brød

Ja hun er sgu kun 14 måneder og den vuggestue er da bare..

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Næh jeg tænker måske det er fordi hun er lidt sent på den, men det er der jo ligesom en ret god grund til!

Tror du skal hoppe og falde ned på de bemærkning og så ellers komme med en rigtig skyld-med-skyld-på bemærkning om at det er da ærgeligt at de sådan fandt det nemmere med sonde end et barn der spiser som det skal Det kunne jeg godt finde på

Hehe ja det kunne være man skulle sige sådan til dem Jeg HADEDE den sonde og elsker at den ikke er der mere Nu ligner min datter alle de andre børn

Jeg suger desværre de negative kommentarer til mig, rigtig dumt

Anmeld

1. marts 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Nej det var ikke voldsomt ude hos dig, men det var også kun brød

Ja hun er sgu kun 14 måneder og den vuggestue er da bare..

Amen det er da fordi de ikke kan få den kop kaffe som de plejer - fordi de så skal gøre rent..!!

AMEN I GUDER - De må sku ta det som det er, og specielt i sådan et tilfælde som Maria og når de kender til hvad hun har været igennem osv..!!

Anmeld

1. marts 2011

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

Ja det er det vigtigste at hun spiser og vaskemaskinen er jo opfundet

nemlig.

vi lever da i en morderne verden, så de nødvendige midler til rengøring er opfundet.

vi gjorde det samme med asta bare lod hende selv, for så siger de selv fra når de ikk vil ha mere, og de tager de mængder de vil ha selv.

hun skal nok lære med tiden at spise så det ikke grisser så meget, men det tager nok lidt tid men det er hvad det er

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Amen det er da fordi de ikke kan få den kop kaffe som de plejer - fordi de så skal gøre rent..!!

AMEN I GUDER - De må sku ta det som det er, og specielt i sådan et tilfælde som Maria og når de kender til hvad hun har været igennem osv..!!

Haha ja måske er det derfor

Dejligt at man kan få noget støtte herinde, kan man altid regne med

Anmeld

1. marts 2011

<3

Laulund87 skriver:

Hehe ja det kunne være man skulle sige sådan til dem Jeg HADEDE den sonde og elsker at den ikke er der mere Nu ligner min datter alle de andre børn

Jeg suger desværre de negative kommentarer til mig, rigtig dumt

Ja jeg ville også være glad ved at mit barn nu kunne selv!

Og ja man kommer til at være sart omkring sit barn - det er jo ens hjerteblod der løber rundt der og alle bør da være en smule benovet overfor det privilegium det er at få lov til at være sammen med det!

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

nemlig.

vi lever da i en morderne verden, så de nødvendige midler til rengøring er opfundet.

vi gjorde det samme med asta bare lod hende selv, for så siger de selv fra når de ikk vil ha mere, og de tager de mængder de vil ha selv.

hun skal nok lære med tiden at spise så det ikke grisser så meget, men det tager nok lidt tid men det er hvad det er

Ja det er helt ok at det tager tid, måske lang tid

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Kirle skriver:

Ja jeg ville også være glad ved at mit barn nu kunne selv!

Og ja man kommer til at være sart omkring sit barn - det er jo ens hjerteblod der løber rundt der og alle bør da være en smule benovet overfor det privilegium det er at få lov til at være sammen med det!

Ja nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.