Laulund87 skriver:
Okay sagen er den, at vi har fået Maria til at spise igen
Vi har fundet ud af at sætter vi maden foran hende og lader hende være i fred, spiser hun! Det resulterer selvfølgelig i det største svineri, fordi hun får lov til at gøre lige hvad hun vil.
Der har været alt for meget fokus og pres på maden. Desuden kan hun jo 100% selv styre tempoet og mængden nu. Det tror jeg virkelig er løsningen!
Men, men, men sådan ser andre ikke på det
Vi fortalte det i vuggestuen, at hun svinede, og de sagde bare, "Øv det var da træls" TRÆLS?! Pigebarnet spiser og det er et mirakel!
Jeg er da fuldstændig ligeglad med at det tager en halv time at gøre rent bagefter for hun har mad i maven! Desuden lærer hun vel at styre skeen bedre?
Hvis vi er i byen, kan vi vel ligge et håndklæde (eller to
) rundt om stolen til at tage det værste
Jeg var ret stolt da vi afleverede hende i morges med "nyheden", men gik derfra med en følelse af at jeg har et barn der ikke kan sidde pænt og som er uopdragent
Hvad tænker i?
I får lige et billede; "The scene of the crime"
Hvad var det for en kommentar, træls??? Det er da ikke træls, det er da fantastisk. Ja det kan da godt være, at det sviner nu, men det betyder at hun spiser, hun har det sjovt med at spise, og får et godt og sundt forhold til mad, og ja ja, så sviner det lidt, men hun lærer hurtigere at spise pænt, end hvis hun ikke får lov at prøve selv. Jeg synes, at det er fantastisk, og hvor er hun bare dygtig selv at spise med ske. Jeg synes, da at hun er vildt dygtig!