dagpleje udenfor. hvad vægter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Peps

Måske spørger jeg dumt, men hvad for en gruppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Lone Jakobsen

mor-til-5:) skriver:

Måske spørger jeg dumt, men hvad for en gruppe?

der er 3 forskellige for private dagplejere. og der udover er der en gruppe specielt for dem i Herning området.

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

altså på facebook

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Jo jeg er medlem af nogle stykker. Men den omkring Herning hedder i Herning kommune. Vi høre under Ringkøbing-skjern, så den er ikke for os

Er der mange private herinde?

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

Jo jeg er medlem af nogle stykker. Men den omkring Herning hedder i Herning kommune. Vi høre under Ringkøbing-skjern, så den er ikke for os

Er der mange private herinde?

nå okay

men nej jeg kender kun til en enkelt

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Okay

Men lidt hyggeligt at "møde" dig. Kan se at vi har en del til fælles  Dagplejer, 5 børn og jeg er 31. Lidt sjovt

Anmeld

31. marts 2011

Nettemor

jeg syns det du beskrive lyder godt..

boede en overgang over for en kæbmand og byens 3 DP'er mødtes der min HVERANDEN DAG. det syns jeg bare er alt alt ALT for meget. så skiftes de som regel til at gå ind de forskellige dage mens de andre stod og ventede udenfor. inden de så gik ned på legepladsen.
jo det var da fint de i det mindste også kom på legepladsen men syns måske det var overflødigt med den tid udenfor købmanden så ofte..

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

Okay

Men lidt hyggeligt at "møde" dig. Kan se at vi har en del til fælles  Dagplejer, 5 børn og jeg er 31. Lidt sjovt

hi hi, ja det er ikke mange man har så meget til fælles med lidt ærgeligt at der er så langt imellem os, for ellers skulle vi da rende sammen med dp. børnene en dag

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

nettemor skriver:

jeg syns det du beskrive lyder godt..

boede en overgang over for en kæbmand og byens 3 DP'er mødtes der min HVERANDEN DAG. det syns jeg bare er alt alt ALT for meget. så skiftes de som regel til at gå ind de forskellige dage mens de andre stod og ventede udenfor. inden de så gik ned på legepladsen.
jo det var da fint de i det mindste også kom på legepladsen men syns måske det var overflødigt med den tid udenfor købmanden så ofte..

åh det stakkels børn... det har vel nok været kedeligt at stå der så længe.

vil sige at nu hvor vejret er blevet bedre er vi selvfølgelig også endnu mere ude.... men stadig kan vi sagtens have en dag hvor vi maler med vandfarver indenfor

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Ja det kunne være rigtig hyggeligt  Men ja der er nok lige langt nok

Men hvem ved. Måske kan vi mødes engang med alle vores egne unger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.