dagpleje udenfor. hvad vægter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

tinasmor

Jeg vil sige, at jeg synes det er helt op til den enkelte dp mor hvad hun synes er bedst på dagen. Nogle gange giver det jo også lidt sig selv. Om sommeren når vejret er dejligt, vil man jo sikkert gerne være ude det meste af dagen, med kold vand og en legeplads. I de kolde måneder mere der inde. Jeg tænker at det er lige som om alm. mødre. Altså jeg må indrømme, jeg har ikke den store lyst til zoo når det er minus 4 grader. Så jeg synes det lyder fint som du gør.

Og ærlig talt kan jeg godt forstå du ikke gider tage ud og handle med 3-4 børn. Jeg har en enkelt på 3 og jeg synes ikke det er det bedste i verden og handle med hende. Selvfølgelig kan du da sagtens en gang i mellem tage dem ud og handle hvis du synes det kunne være hyggeligt, eller der er behov for det. Men synes som du heller ikke lige det må være den sjoveste tur for ungerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Lone Jakobsen

tinasmor skriver:

Jeg vil sige, at jeg synes det er helt op til den enkelte dp mor hvad hun synes er bedst på dagen. Nogle gange giver det jo også lidt sig selv. Om sommeren når vejret er dejligt, vil man jo sikkert gerne være ude det meste af dagen, med kold vand og en legeplads. I de kolde måneder mere der inde. Jeg tænker at det er lige som om alm. mødre. Altså jeg må indrømme, jeg har ikke den store lyst til zoo når det er minus 4 grader. Så jeg synes det lyder fint som du gør.

Og ærlig talt kan jeg godt forstå du ikke gider tage ud og handle med 3-4 børn. Jeg har en enkelt på 3 og jeg synes ikke det er det bedste i verden og handle med hende. Selvfølgelig kan du da sagtens en gang i mellem tage dem ud og handle hvis du synes det kunne være hyggeligt, eller der er behov for det. Men synes som du heller ikke lige det må være den sjoveste tur for ungerne.

tak for dit svar

åh jeg længtes sådan efter sommer og sol er ved at kigge mig om efter er bord i børne størrelse, så vi netop kan tilbringe så mange sommer dage som muligt udenfor vi har en dejlig terasse med masser af skygge, så om sommeren er jeg sikker på at vi skal være rigtigt meget ude.

er rigtig glad for jeres respons. så er jeg ikke helt "galt på den"

Anmeld

1. marts 2011

twinboys

Brams skriver:

WOW en lækker have, sikke mange lækre ting for børnene at lege med

Takker... ja og de elsker haven

Anmeld

1. marts 2011

twinboys

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

LOVE LOVE LOVE   Fantastisk areal! Hos dig ville jeg gerne min søn skulle være hvis ikke det var fordi du ikke er i vores kommune eller landsdel ikke mindst  Dog har vi selv arealet herhjemme så det er ikke fordi han mangler i det omfang, men det ville være super lækkert at dp'en også havde

Smiler hvor er du sød

Anmeld

1. marts 2011

twinboys

nutche skriver:

det har du skrevet i flere forskellige tråde

Smiler nååårh ja

Anmeld

1. marts 2011

twinboys

Henriette1973 skriver:

Se det er børneparadis, fantastisk have

Smiler nemlig

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Hej.

Tænkte på om du er privat dagplejer? Tænker på brugernavnet, sm også er sæt på privatedagplejere's hjemmeside

Kh Susanne

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

mor-til-5:) skriver:

Hej.

Tænkte på om du er privat dagplejer? Tænker på brugernavnet, sm også er sæt på privatedagplejere's hjemmeside

Kh Susanne

ja det er jeg

Anmeld

31. marts 2011

Peps

Det er jeg også. Bor i Videbæk

Anmeld

31. marts 2011

Lone Jakobsen

mor-til-5:) skriver:

Det er jeg også. Bor i Videbæk

så er du vel også inde på fb. gruppen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.