nutche skriver:
jamen her kan de også sove inde hvis det er for koldt. og falder temp. til under -10 så går vi heller ikke ud.
med hensyn til at handle ind med børnene, så har jeg bare set mange dagplejere der trækker gennem fakta med børnene, uden at bruge tid på at stoppe op, snakke og fortælle, og så får de ikke meget ud af det. så hellere en tur ud og kigge på store traktorer.
men igen er jeg meget ny i brancen, så jeg kan nå at skifte mening 
Synes det lyder fint det du vil gøre... min datters eks-dp'er havde næsten kun ungerne med ned og handle i fakta...og det er der da ikke meget sjov ved.
Hendes nuværende har dem lidt ude i haven, men ikke hver dag tror jeg, for de laver utrolig mange kreative ting deromme, hvilket jeg synes er dejligt... og er de ude og gå, så er det for at finde grene ved stierne, som de skulle bruge til fastelavnsris, og ungerne kunne løbe lidt frit, eller fodre heste, får osv, som du osse gerne vil.
Jeg synes det er skønt min datter kommer ud, for vi har ikke selv have, og derfor kommer hun ikke rigtigt ud herhjemme på hverdage højst et smut i fakta, hvilket jo ikke er den store oplevelse, men det behøver ikke være hver dag...
Anmeld