Ja det kunne være rigtig hyggeligt 
Jeg har 3 skønne dagplejebørn + de to mindste af mine egne. Pelle skal dog i børnehave til august. Elsker bare mit job, kunne ikke forestille mig noget bedre. Børn er bare så givende, det er fantastisk. Ang. det som denne debat jo egentlig handlede om
Så kan jeg kun være enig med dig. Jeg vægter naturen og udelivet rigtig højt. Vi er i haven, så snart der er mulighed for det. Vi går selvfølgelig også ture, men det er nu mest hvis vi skal besøge en kollega, eller i legestuen, hvor vi er hver fredag. Men vi kan også sagtens vælge at være kreative i stedet. Måske male nogle påskeæg eller hvad årstid vi nu end befinder os i. Lige nu er vejret jo dejligt, så er vi en del ude. Hvis det regner i flere dage, er der nogle gode vandpytter at hoppe i lige udenfor huset. Det er også noget ungerne virkelig synes er sjovt
Dog er dem jeg har lige nu ikke så store. Men det jeg ville sige var jo egentligt, at jeg er enig
De sover jo alle ude i barnevognen, nogle endda to gange dagligt. Så frisk luft får de jo alligevel
Hvad med dig?
Anmeld