dagpleje udenfor. hvad vægter i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Nettemor

nutche skriver:

åh det stakkels børn... det har vel nok været kedeligt at stå der så længe.

vil sige at nu hvor vejret er blevet bedre er vi selvfølgelig også endnu mere ude.... men stadig kan vi sagtens have en dag hvor vi maler med vandfarver indenfor

lige præcis min mening. var også på det tidspunkt jeg besluttede at det var ikke en by mine børn skulle vokse op i.. i hvert fald skulle de ikke være hos de DP'er. den DP vi har nu er også ude næsten hver dag. medmindre det er ringe vejr eller der skal holdes fødselsdag eller noget andet specielt. men så går de ned til fårene eller ned og kigger på ænder eller er i haven osv. det er en god ting. for når det endnu ikke er rigtig forår og sommer så er det altså koldt når klokken bliver 4 og de kommer hjem... (oftest). så er vi i hvert fald ikke så meget ude.. men der skal også være plads til at man laver noget inde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Lone Jakobsen

nettemor skriver:

lige præcis min mening. var også på det tidspunkt jeg besluttede at det var ikke en by mine børn skulle vokse op i.. i hvert fald skulle de ikke være hos de DP'er. den DP vi har nu er også ude næsten hver dag. medmindre det er ringe vejr eller der skal holdes fødselsdag eller noget andet specielt. men så går de ned til fårene eller ned og kigger på ænder eller er i haven osv. det er en god ting. for når det endnu ikke er rigtig forår og sommer så er det altså koldt når klokken bliver 4 og de kommer hjem... (oftest). så er vi i hvert fald ikke så meget ude.. men der skal også være plads til at man laver noget inde..

nu passer jeg også min egen søn hjemme.... og jeg kan faktisk mærke på ham om vi har været inde hele dagen han er nemlig helt vild med at være ude. så giver dig helt ret, og er sikker på at vi kommer til at være ude hver dag når det bliver endnu bedre vejr.

jeg synes bare der skal være plads til andet også. fx. har vi i tirsdags brugt formiddagen på at male mælkekartoner som vi senere skal så karse i

Anmeld

1. april 2011

Lone Jakobsen

mor-til-5:) skriver:

Ja det kunne være rigtig hyggeligt  Men ja der er nok lige langt nok

Men hvem ved. Måske kan vi mødes engang med alle vores egne unger  

jamen det var da klart en mulighed.... vi må tage i baboon city eller den der zoo der ligger ved Herning så er der plads til at alle vores dejlige unger kan tumle rundt.

hvor mange dagplejebørn har du til daglig?

Anmeld

1. april 2011

Findusinde

twinboys skriver:

Som min have... Masser af plads... Og en masse at lege med og i...

Jeg er selv dagplejer...

Billede storm...

Majbritt

Nøøøøøøøøøøj hvor har du en lækker have!!! Laura ville elske at lege der..

Anmeld

1. april 2011

twinboys

Findusinde skriver:

Nøøøøøøøøøøj hvor har du en lækker have!!! Laura ville elske at lege der..

hun skal være så hjertelig velkommen...

Anmeld

1. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

twinboys skriver:

Som min have... Masser af plads... Og en masse at lege med og i...

Jeg er selv dagplejer...

Billede storm...

Majbritt

HOLD DA OP! En fantastisk have, hvor ser det bare fantastisk ud, og sikke mange lækre ting til at udvikle børnene ! Du bor tilfældig vis ikke lige på Vestsjælland vel ?

Forresten,  hvor får man sådan et fint rusjebane tårn, trappe halløj

Knuser

Anmeld

1. april 2011

twinboys

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

HOLD DA OP! En fantastisk have, hvor ser det bare fantastisk ud, og sikke mange lækre ting til at udvikle børnene ! Du bor tilfældig vis ikke lige på Vestsjælland vel ?

Forresten,  hvor får man sådan et fint rusjebane tårn, trappe halløj

Knuser

Firmaet hedder Compan og hold fast prisen er lidt pebret...

65000kr + moms + opsætning...

Men den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeed

Bor i Sønderjylland...

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2011

Peps

Ja det kunne være rigtig hyggeligt

Jeg har 3 skønne dagplejebørn + de to mindste af mine egne. Pelle skal dog i børnehave til august. Elsker bare mit job, kunne ikke forestille mig noget bedre. Børn er bare så givende, det er fantastisk. Ang. det som denne debat jo egentlig handlede om  Så kan jeg kun være enig med dig. Jeg vægter naturen og udelivet rigtig højt. Vi er i haven, så snart der er mulighed for det. Vi går selvfølgelig også ture, men det er nu mest hvis vi skal besøge en kollega, eller i legestuen, hvor vi er hver fredag. Men vi kan også sagtens vælge at være kreative i stedet. Måske male nogle påskeæg eller hvad årstid vi nu end befinder os i. Lige nu er vejret jo dejligt, så er vi en del ude. Hvis det regner i flere dage, er der nogle gode vandpytter at hoppe i lige udenfor huset. Det er også noget ungerne virkelig synes er sjovt  Dog er dem jeg har lige nu ikke så store. Men det jeg ville sige var jo egentligt, at jeg er enig  De sover jo alle ude i barnevognen, nogle endda to gange dagligt. Så frisk luft får de jo alligevel

Hvad med dig?

Anmeld

1. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

twinboys skriver:

Firmaet hedder Compan og hold fast prisen er lidt pebret...

65000kr + moms + opsætning...

Men den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeed

Bor i Sønderjylland...

Majbritt

Jah det var da godt dyrt hehe ! ! Men den bliver jo heller ikke ligefrem slidt ned på en sæson vi har nok ikke lige så mange penge til det  Det har du vel så selv været ude og investere i ??

Anmeld

1. april 2011

Lone Jakobsen

mor-til-5:) skriver:

Ja det kunne være rigtig hyggeligt

Jeg har 3 skønne dagplejebørn + de to mindste af mine egne. Pelle skal dog i børnehave til august. Elsker bare mit job, kunne ikke forestille mig noget bedre. Børn er bare så givende, det er fantastisk. Ang. det som denne debat jo egentlig handlede om  Så kan jeg kun være enig med dig. Jeg vægter naturen og udelivet rigtig højt. Vi er i haven, så snart der er mulighed for det. Vi går selvfølgelig også ture, men det er nu mest hvis vi skal besøge en kollega, eller i legestuen, hvor vi er hver fredag. Men vi kan også sagtens vælge at være kreative i stedet. Måske male nogle påskeæg eller hvad årstid vi nu end befinder os i. Lige nu er vejret jo dejligt, så er vi en del ude. Hvis det regner i flere dage, er der nogle gode vandpytter at hoppe i lige udenfor huset. Det er også noget ungerne virkelig synes er sjovt  Dog er dem jeg har lige nu ikke så store. Men det jeg ville sige var jo egentligt, at jeg er enig  De sover jo alle ude i barnevognen, nogle endda to gange dagligt. Så frisk luft får de jo alligevel

Hvad med dig?

jamen lige nu har jeg 2 dejlige dagplejebørn plus min egen den yngste. om en måned starter 2 mere. så jeg har 5 indtil 1. april næste år, hvor min egen starter i børnehave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.