Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt, så er der jo fuld hus
En af mine dagplejebørn har haft sidste dag i dag Hun skal i børnehave. Så jeg har 4 indtil 15 april hvor en ny lille pus starter.
Æv hvor er det trist, når de bliver så store, at de rykker videre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor-til-5:) skriver: Dejligt, så er der jo fuld hus En af mine dagplejebørn har haft sidste dag i dag Hun skal i børnehave. Så jeg har 4 indtil 15 april hvor en ny lille pus starter. Æv hvor er det trist, når de bliver så store, at de rykker videre
ja det er lidt lækkert at jeg er booked op men glæder mig bestemt heller ikke til at skulle sige farvel til dem når de skal videre i verden.
men synes helt klart at det er det mest fantastiske job jeg nogensinde har haft. hvor får man ellers penge for at få dejlige kram og store smil.
**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver: Jah det var da godt dyrt hehe ! ! Men den bliver jo heller ikke ligefrem slidt ned på en sæson vi har nok ikke lige så mange penge til det Det har du vel så selv været ude og investere i ??
Jah det var da godt dyrt hehe ! ! Men den bliver jo heller ikke ligefrem slidt ned på en sæson vi har nok ikke lige så mange penge til det Det har du vel så selv været ude og investere i ??
ja dagplejen giver ikke så mange legetøjspenge smiler
Det er så sandt som det er sagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128