Billede af dødt barn på fb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

BellaT

Man er lige så meget mor til et dødt barn som til et levende.

Håber moren får en masse dejlige kommentarer om sit lille vidunder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Meliora

Det kan godt være det bare er mig, men man lægger da ikke billeder på nettet af døde børn?!?! En ting er hvis billedet er et levende barn, som efterfølgende er død, så synes jeg det er ol, da det jo er et minde. Men at tage et billede af et dødt menneske og lægge det på fb, ej det er sgu for makabert...

Anmeld

26. februar 2011

Faith

FruRafn skriver:

Det kan godt være det bare er mig, men man lægger da ikke billeder på nettet af døde børn?!?! En ting er hvis billedet er et levende barn, som efterfølgende er død, så synes jeg det er ol, da det jo er et minde. Men at tage et billede af et dødt menneske og lægge det på fb, ej det er sgu for makabert...

Det var ikke et makabert billede på nogen måder. Det lignede bare et sovende barn. Man ville ikke vide det var dødt hvis ikke det var fordi hun havde skrevet det.

Anmeld

26. februar 2011

Fam. Madsen

mariamiss6 skriver:

Jeg synes man skal respektere det...

Uanset om barnet er dødt eller levende, så er det stadig hendes barn, som hun elsker, og har båret, og bragt til verden....

Enten skal man ikke sige noget til billedet, eller også skal man kommentere det for hvor sødt barnet er, præcis som du ville have gjort hvis det var et levende barn....

Som du selv sagde, er det jo trods alt også et fuldbårent barn, og jeg forestiller mig derfor det bare ligner en sovende baby... Det kan jeg ikke se noget stødende i...

Det er mere stødende, at nogle mennesker ikke vil anerkende at mødre til døde børn, også er stolte mødre, og også gerne vil vise deres børn frem....

Tja, det er bare min mening, sådan kort og godt

jeg kunne ikke skrive det beder selv... 

Anmeld

26. februar 2011

Koen.

mariamiss6 skriver:

Uanset om barnet er dødt eller levende, så er det stadig hendes barn, som hun elsker, og har båret, og bragt til verden....

Enten skal man ikke sige noget til billedet, eller også skal man kommentere det for hvor sødt barnet er, præcis som du ville have gjort hvis det var et levende barn....

Som du selv sagde, er det jo trods alt også et fuldbårent barn, og jeg forestiller mig derfor det bare ligner en sovende baby... Det kan jeg ikke se noget stødende i...

Det er mere stødende, at nogle mennesker ikke vil anerkende at mødre til døde børn, også er stolte mødre, og også gerne vil vise deres børn frem....

Helt enig

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

bagger26 skriver:

Det kan jeg ikke se noget galt i.. Hun har jo båret rundt på og elsket det her barn i 9 mdr.. For hende er det hendes barn, som hun sikkert gerne vil vise frem, præcis lige som alle os andre der er så heldige at få et levende barn. Hun får jo ikke muligheden igen for at vise sin lille guldklump frem, så må man kigge væk hvis man bliver stødt...

enig chrusty

Anmeld

26. februar 2011

KajaHH

Jeg synes folk selv bestemmer det,for man kan jo bare lade vær med at kigge.

Har det som en anden også har skrevet herinde, sådan at de er jo også mødre der er stolte af deres børn, og selv om de har mistet dem og de nu er engle,så vil de også gerne vise deres stolthed frem, og det synes jeg helt klart de skal have lov til.

Det er bare min mening.

herfra

Anmeld

26. februar 2011

tinasmor

Carina1977 skriver:

Jeg kan ikke se noget galt i at gøre det. Levende eller ej, så er det jo stadig hendes barn, og det vil det altid være.

Selvfølgelig er det enormt trist at barnet er dødt, men det er stadig hendes barn, som hun elsker overalt på jorden. Hvis folk kan blive stødt af det, så kan de jo bare kigge den anden vej.

Enig

Anmeld

26. februar 2011

Christina.78

mariamiss6 skriver:

Enig

Anmeld

26. februar 2011

wamse

BellaT skriver:

Man er lige så meget mor til et dødt barn som til et levende.

Håber moren får en masse dejlige kommentarer om sit lille vidunder. 

Helt enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.