Hvis det kan hjælpe de mennesker igennem den store sorg, det er at miste et barn....................så skal jeg være den sidste til at tage afstand til det. Disse ulykkelige mennesker har jo også brug for at vise verden, den lille baby de har skabt.................og forvisse sig om, at han var der..............han var virkelig, smuk og fuldbåren.
Jeg ville nok ikke selv vælge at gøre det, da det ville være alt for smertefuldt og privat for mig......................men ser gerne på andres børn (også de døde), og beundrer dem.
Min lille niece døde kun 3 timer efter fødslen for 6 1/2 år siden (fuldbåren)...............hende lagde jeg i kisten, sammen med min svigerinde............og fik lagt hende med bamser og tegninger. Det var barskt, men jeg tror at det hjalp min svigerinde, at jeg ikke tog afstand fra lille Stella, selvom hun var død. Vi sidder også og kigger billeder af den lille smukke pige, og vi taler en del om hende. Hvert år d. 3 august, er en tung dag for mig.........jeg tager på kirkegården med en lille lyserød rose, og tager forbi min bror og svigerinde med en buket, for at mindes.
Alle sørger forskelligt.................så at nogle vælger at lægge et billede på FB af deres døde barn, er helt okay med mig.............så længe at det måske kan lindre deres smerte lidt.
Anmeld