Billede af dødt barn på fb....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Koen.

Enayia skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå hende. Selvom barnet er dødt, er det hendes barn som hun har båret, elsket og drømt om. Mødre til et dødt barn har lige så meget "behov" for at vise deres lille baby frem som mødre til levende babyer. Men i vores samfund har jeg måtte erkende det faktisk er "TABU" at være mor til et dødt barn. Jeg synes det er synd da døden jo er en naturlig ting.

Hvis ikke man bryder sig om det, så ville jeg nok vælge at kigge den anden vej i stedet.

Knus Enayia "Mor til et dødt barn"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Laulund87

BellaT skriver:

Ja, det mener jeg. Hvis du får det skidt af at se på et billede, så tænk på veninden der har født det, holdt det og skal begrave det. SÅ kan man tale om at have det skidt.

Desuden så taler jeg da ikke om nogen fødsel? Er det ikke billeder på fb vi debatterer?

Så kan man tale om at have det skidt!!

Anmeld

28. februar 2011

quar20

qp skriver:

Det var da konstruktivt, det udsagn du kommer med her?  

Tjaaa det er vel som man taget det - men tror du skal tænke over hvem du rammer når du udtaler dig om nogle meget følssomme emner..!!

Anmeld

28. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Tjaaa det er vel som man taget det - men tror du skal tænke over hvem du rammer når du udtaler dig om nogle meget følssomme emner..!!

Ej hvor jeg havde det skrækkeligt da du fortalte om tvillingerne INGEN burde opleve det i har oplevet og jeg føler så meget med jer!

Anmeld

28. februar 2011

quar20

qp skriver:

Ihh altså... Sorry de damer, men jeg er nødt til at sige det her

"Det er som om", - at når man har mistet så må man alting og så ejer man intet ansvar for omverden! Er det sådan det skal forstås?  

NEJ sådan skal det absolut IKKE forståes..!! Og syntes bestemt hellere ikke det virker sådan..!! Om man har et levende eller dødt barn - de er og vil altid være vores hjertebørn - og DE ER VORES BØRN...!!

Anmeld

28. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Ej hvor jeg havde det skrækkeligt da du fortalte om tvillingerne INGEN burde opleve det i har oplevet og jeg føler så meget med jer!

Det var en meget hård tid - og det er stadig hårdt... Man har nogle børn man aldrig fik lov at være mor for..!!

Men ja kunne godt se det berørte jer rigtig meget..!! Så tænkte - huha nu stopper vi ellers knækker jeg

Anmeld

28. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Det var en meget hård tid - og det er stadig hårdt... Man har nogle børn man aldrig fik lov at være mor for..!!

Men ja kunne godt se det berørte jer rigtig meget..!! Så tænkte - huha nu stopper vi ellers knækker jeg

Vi var begge meget påvirket og fik tårer i øjnene. Så kan jeg slet ikke forestille mig hvordan det har været for dig

Så at høre andre sige at det er usmageligt med billeder..Ved slet ikke hvad jeg skal sige til det..Det er som om at det bare skal glemmes.

Du har dine børn her og det er så sørgeligt at de ikke kom til at opleve hvor fantastisk en mor de kunne have fået

Anmeld

28. februar 2011

Dinna88

quar20 skriver:

Folk der "udtaler" sig så koldt og snerpet om det her emne, dem skal jer der har oplevet det smide ud til højre og glemme. Så sort på hvidt synes jeg det er! Og har man oplevet det, men stadig synes det er til at blive forarget over, så skal man bare respektere at folk sørger/mindes/bevæger sig videre i livet på forskellige måder. Færdig slut. 

Ej, men jeg sad med en klump i halsen og våde øjne  Det var godt at vi stoppede der, ellers måtte vi have fat i nogle kleenex. Jeg håber det hjælper dig at få snakket lidt ud om det

Anmeld

28. februar 2011

quar20

Laulund87 skriver:

Vi var begge meget påvirket og fik tårer i øjnene. Så kan jeg slet ikke forestille mig hvordan det har været for dig

Så at høre andre sige at det er usmageligt med billeder..Ved slet ikke hvad jeg skal sige til det..Det er som om at det bare skal glemmes.

Du har dine børn her og det er så sørgeligt at de ikke kom til at opleve hvor fantastisk en mor de kunne have fået

Du dejlig 1000 tak

Ja jeg er også mega ked over at nogle syntes det er SÅ OVERSKRIDENDE - og SÅ usmageligt at man viser sine børn frem..!! Det er VORES BØRN - VORES STOLTHED..!! Også selvom de aldrig fik lov at mærke vores stolthed, kærlighed og vores varme..!!

Anmeld

28. februar 2011

Laulund87

quar20 skriver:

Du dejlig 1000 tak

Ja jeg er også mega ked over at nogle syntes det er SÅ OVERSKRIDENDE - og SÅ usmageligt at man viser sine børn frem..!! Det er VORES BØRN - VORES STOLTHED..!! Også selvom de aldrig fik lov at mærke vores stolthed, kærlighed og vores varme..!!

Det er trist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.