Jeg har ikke set, at "quar" har mistet - nej! Jeg læser altså ikke altid alting der bliver skrevet i debatterne men mest det jeg bliver citeret i (især i denne tråd).
Off topic: Jeg er ked af, at høre "quar" har mistet, det må være helt forfærdeligt for hende og hendes familie - jeg håber dog, at de er kommer godt igennem det, selv om man nok aldrig helt bliver 100% den samme igen.
Jeg har aldrig i denne tråd henvendt mig personligt til "quar" omkring tab af hendes barn da jeg ikke kendte noget til, at hun havde mistet - derfor synes jeg virkelig ikke det er på sin plads, at nogle af jer skal belære mig om hvor kold og ubarmhjertig jeg er, for det er jeg så absolut ikke.
Jeg deltager i en tråd som omhandler billeder af døde babyer på facebook og jeg ytrer en holdning som i andre så absolut ikke er enige med mig i - det er så i orden, det behøver i jo slet ikke, at være. Men fordi jeg gang på gang skal forklare mig/ "skære tingene ud i pap" så mener i, at jeg ikke viser hensyn til dem der har mistet i denne tråd? - Den vil jeg simpelthen ikke tage på mine skuldre, det er ikke i orden og det er hamrende unfair af jer. Der står ingenting om, at man skal have sat sig ind i hver enkelte debattørs private livssituation! Og det har jeg ved gud hellere ikke gjort eller været bevidst om.
Men well... det ville vel også være for udramatisk og kedeligt hvis der ikke altid var en der skulle udstødes for, at have en anden mening end andre - og ikke nok med det, hvis man så forsøger at argumentere for sine udsagn - ja så skal det omdrejes til noget personligt.... Om ikke andet så kan jeg bidrage med er stærkere sammenhold imellem jer andre der har holdninger som er modsat mine 
Fortsat god debat!
Anmeld