qp skriver:
Ihh altså... Sorry de damer, men jeg er nødt til at sige det her 
"Det er som om", - at når man har mistet så må man alting og så ejer man intet ansvar for omverden! Er det sådan det skal forstås?
Må alting og ejer intet omsvar for omverdenen, hmm tror du har misforstået måden at forstå det her på, for jo JEG mener absolut ikke at nogen skal diktere hvordan man håntere sin sorg (indenfor lovens grænser) og det at du syntes det kan være etisk forkert handler jo om dig ikke andre, og fair nok, men lad os nu hypotetisk sige at det var mig der havde lagt et billede ud, som beskrevet i ts første indlæg, hvis du havde tænkt - føj nej det vil jeg ikke se på og blokeret det - jamen fair nok at du ikke vil se på det og at du syntes jeg handler etisk forkert udfra dine etiske og maralske principper (det ville jeg jo kunne være ligeglad med), men havde du istedet reageret og skrevet til mig at det følte du ikke du havde lyst til at se på, at det var etisk ukorrekt eller noget ligende, så havde du jo pludselig sat dig til dommer over min sorg og min måde at håntere det på og på ingen måde udvist den samme empati som du så mener man netop ikke udviser ved at lægge et sådan billede op på fb, og så havde du ikke været bedre end min veninde, der i sin tid fortalte mig at jeg ikke kunne tillade mig at sørge på den måde jeg gjorde (fordi det var ikke sådan hun mente man skulle opføre sig efter man mistede en ven), og så havde jeg nok tænkt som dengang, en ting er at man syntes det er etisk ukorrekt ud fra ens personlige grænser, men havde du reageret på det, tror du?
Anmeld