Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

DianaMalou

jeg kunne heler ikke få mig selv til, self hvis barnet havde så store misdannelser og det ikke ville få det godt af at leve og ville have smeter så ja men ellers ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

TineA

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt blank, fordi intet af det dækker mig.
Jeg har fået 2 provokerede aborter efter jeg fik mit første barn, af helbredsmæssige grunde. Og harsiden fået 2 børn mere.
Samtidigt masser af spontane aborter, samt 2 dødfødte og en der døe efter et par timer.
Så jeg tror jeg har haft min del.

Kærligst
Sussie

Jeg læste lige dit indlæg og ville da bare lige sige "puha" og give dig denne  !! Men du virker som en stærk kvinde, som har kunne håndtere det!

Anmeld

24. februar 2011

L.J.L

Ja, jeg har tidligere fået foretaget en abort da det ikke passede ind i vores liv på det tidspunkt. Blev gravid på pillen. Det har aldrig generet mig, for jeg ved at det var det helt rigtige valg, og skulle det ske igen at jeg blev gravid og det ikke er ønsket, så vil jeg da helt klart overveje en abort igen.

For mig skal barnet være ønsket ellers kan jeg ikke se nogen grund til at sætte børn i verden.

Anmeld

24. februar 2011

TineA

Jeg havde bestilt tid til en abort, men jeg kunne bare ikke!! Nu er mandse 6 måneder om lidt og det bedste valg i mit liv!

Anmeld

24. februar 2011

TinaPina

Jeg fik en abort da jeg var 14. Jeg ikke just et sted i mit liv hvor jeg følelsesmæssigt eller økonomisk kunne tage vare på et barn, så det var det rigtige valg.

Jeg fik også en i sommer efter en MA.

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Ej hold da helt op. 3 børn du skulle begrave. Det er da umenneskeligt!! har det været noget genetisk (hvis det er ok jeg spørger) Det er da frygteligt.

Nej..det skyldtes at jeg er så multiallergisk, at jeg danner antistoffer mod fostrene, en arv fra min mor og mormor, som led af det samme.
Du kan læse min historie her:

https://www.baby.dk/debat/61091pi1/spontan-abort/gentagne-spontane-eller-missed-aborter.aspx

Men det er ok....jeg gav ikke op, og fik to dejlige børn mere

Anmeld

24. februar 2011

Clisolka

Eva. skriver:

Samme her...har ikek fortrudt et sekund...i min optik er børn ikke bare noget man får fordi man lige blev gravid uønsket...og derfor ville jeg heller ikke have nogle problemer med at få endnu en abort hvis det skulle ske, ikke at jeg tror det....

Ligesom min mening 

Og ja, jeg har også fået en abort som 18-årig med en x - et voldeligt forhold, så NEJ, jeg har absolut ikke fortrudt et sekund 

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

W.. skriver:

Jeg læste lige dit indlæg og ville da bare lige sige "puha" og give dig denne  !! Men du virker som en stærk kvinde, som har kunne håndtere det!

1000 tak søde ven.
Jo tiden læger sårene, for det har trods alt været sorgen værd..jeg fik jo 3 dejlige børn ud af det.
Hvis du har lyst, så kan du læse min historie her:

https://www.baby.dk/debat/61091pi1/spontan-abort/gentagne-spontane-eller-missed-aborter.aspx

Anmeld

24. februar 2011

Lise

Nej, jeg har aldrig fået foretaget en abort eller aborteret (MA/SA)

Men blev jeg gravid nu, hvor vi er fast besluttede på at vi har fået de børn vi skal have, og jeg tager p-piller, så ville jeg få en provokeret abort.

Inden jeg fik mine drenge, kunne jeg ikke få foretaget en provokeret abort. Det ville jeg ikke turde, tænk om man ikke fik chancen igen..

Anmeld

24. februar 2011

A&F

Jeg har stemt nej til at kunne finde på at få en abort. Det er noget andet hvis det er spontant. Synes det er forkert at fjerne et barn fordi tiden og økonomien mm ikke passer ind. Og ja i mit sind, er det et menneske. Det er mord i mine øjne. Men igen, vi er forskellige og tænker ikke ens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.