Abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Rie-mor

Inden jeg blev mor kunne jeg godt have overvejet det, hvis ikke det var planlagt. Og hvis ikke jeg var parat, manden var den rette og hvad der ellers kan være af årsager..

Men efter at have fået den dejligste datter, vil jeg virkelig have svært ved at skulle sige nej til et barn. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

BellaCiinea

Jeg har stemt "Ja, før jeg fik børn"

Da jeg har fået en abort, men ingen børn har stadig.

Fik en abort, fordi jeg blev gravid som 14 årig og det var nok ikk lige hverken tidspunktet eller alderen..

Anmeld

24. februar 2011

wamse

Eva. skriver:

Samme her...har ikek fortrudt et sekund...i min optik er børn ikke bare noget man får fordi man lige blev gravid uønsket...og derfor ville jeg heller ikke have nogle problemer med at få endnu en abort hvis det skulle ske, ikke at jeg tror det....

Jeg ville heller ikke have et problem med at få det gjort igen, hvis det på en eller anden måde skulle stå i et sådan problem. Jeg sørger jo selvfølgelig for, at være beskyttet, men skulle uheldet være ude, så ville en abort være mit valg.

Anmeld

24. februar 2011

Zafir

Altså jeg har stemt blankt, fordi jeg jo har fået en abort, fordi Spunken var syg. Så jeg fødte den i 15. uge.

Bagefter havde jeg jo en sa

Jeg har aldrig fået en abort 'bare fordi' jeg var gravid på et træls tidspunkt. Jeg tror som sådan ikke jeg kunne få en abort nu, men jeg er tilhænger af at der ikke bliver født uønskede børn, så jeg er ikke imod abort.

Anmeld

24. februar 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg ville heller ikke have et problem med at få det gjort igen, hvis det på en eller anden måde skulle stå i et sådan problem. Jeg sørger jo selvfølgelig for, at være beskyttet, men skulle uheldet være ude, så ville en abort være mit valg.

Præcis...jeg ved også det ikke vil ske nu...en mand der er steriliseret og jeg selv med hormonspiral... så kan man vidst ikke være mere sikker...men jeg har bare ikke den der med at det så er et barn jeg fjerner. For mig er det en celleklump og ja, noget der kunne blive et barn engang, men det er ikke barn...jeg er nok bare meget realistisk og knap så romantisk..

Anmeld

24. februar 2011

132319

Ja, før jeg fik børn da jeg var 19 år og har aldrig fortrudt det. Det var det helt rigtige valg.

Skulle jeg ved et uheld blive gravid igen, ville jeg få en abort da jeg ikke ønsker flere børn 

Anmeld

24. februar 2011

Giraffen

Lunae skriver:

Sad lige og snakkede med kæresten om abort og synes det kunne være interessant, at se hvordan folk herinde forholder sig til abort

Jeg er fortaler for fri abort - særligt i de lande hvor der er mange voldtægter og et generelt nedsættende syn på kvinder

Men jeg har stadig svaret "nej og ku aldrig finde på det" for jeg ved med mig selv at jeg aldrig rent følelsesmæssigt kunne håndtere selv at få foretaget en abort - så jeg har passet rigtig rigtig godt på - og hvis den smutter nu her - ja så sku det hvertfald heller ikke ende i en abort

og så lige entil alle de, der har oplevet spontan abort, noget af det mest forfærdelige  entil jer

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

SussieThyssen skriver:

Jeg har stemt blank, fordi intet af det dækker mig.
Jeg har fået 2 provokerede aborter efter jeg fik mit første barn, af helbredsmæssige grunde. Og harsiden fået 2 børn mere.
Samtidigt masser af spontane aborter, samt 2 dødfødte og en der døe efter et par timer.
Så jeg tror jeg har haft min del.

Kærligst
Sussie

Ej hold da helt op. 3 børn du skulle begrave. Det er da umenneskeligt!! har det været noget genetisk (hvis det er ok jeg spørger) Det er da frygteligt.

Anmeld

24. februar 2011

Jibbe

Jeg har haft en sa før jeg fik Frej.

Anmeld

24. februar 2011

oo

altså nu har jeg trykket "har haft en spontan abort/missed abortion og kunne aldrig finde på at få en frivilligt" (eller hvordan den lige går), men det er ikke heeeeeelt sandt: jeg var gravid udenfor livmoderen og jeg kunne ikke finde på at få en abort frivilligt. MEN jeg synes det er EKSTREMT vigtigt at der er fri abort!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.