Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, og ku heller ikke gøre det....
Ja det har jeg, og har aldrig fortrudt det.
Jeg fik en i dec & havde det helt fint med det der , men nu kommer det tit op i mig , hvordan jeg kunne gøre det..
Lunae skriver: Sad lige og snakkede med kæresten om abort og synes det kunne være interessant, at se hvordan folk herinde forholder sig til abort
Sad lige og snakkede med kæresten om abort og synes det kunne være interessant, at se hvordan folk herinde forholder sig til abort
Jeg har stemt blank, fordi intet af det dækker mig.Jeg har fået 2 provokerede aborter efter jeg fik mit første barn, af helbredsmæssige grunde. Og harsiden fået 2 børn mere.Samtidigt masser af spontane aborter, samt 2 dødfødte og en der døe efter et par timer.Så jeg tror jeg har haft min del.KærligstSussie
Fru Nielsen skriver: Nej, og ku heller ikke gøre det....
Sidder her og svarer på indlæg, og det er da &¤(%() så enige vi er....
wamse skriver: Ja det har jeg, og har aldrig fortrudt det.
Samme her...har ikek fortrudt et sekund...i min optik er børn ikke bare noget man får fordi man lige blev gravid uønsket...og derfor ville jeg heller ikke have nogle problemer med at få endnu en abort hvis det skulle ske, ikke at jeg tror det....
hvis jeg blev ufrivillig gravid så helt klar ja som voldtægt osv.
men ellers kunne jeg aldrig drømme om af få det fjernet. et barn er verdes største gave
kunne aldrig drømme om det, og dog hvis der var noget galt med barnet så ville jeg gøre det for barnet skyld men jeg ville være trist over det men vil ikke bevist sætte børn i verden som ikke "fungere" optimalt (hvis man kan kalde det det)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128